تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819995356




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجمع دندانپزشک‌ها در مقابل مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: تجمع دندانپزشک‌ها در مقابل مجلس
در دست نوشته هایی که این فارغ التحصیلان در دست دارند نوشته شده است: ما دندانپزشکان فارغ التحصیل خارج از کشور نسبت به بی عدالتی در ارزشیابی مدارکمان با دستورالعمل سلیقه ای جدید دبیرخانه آموزش دندانپزشکی وزارت بهداشت اعتراض داریم.
آفتاب: جمعی از فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در خارج از کشور امروز (دوشنبه) در سومین روز تجمع خود در مقابل مجلس شورای اسلامی باردیگر خواستار رفع مشکل ادامه تحصیل خود شدند.

به گزارش ایرنا، این فارغ التحصیلان دندانپزشکی در خارج از کشور از روز شنبه گذشته با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار اصلاح قانون تغییر ضوابط در جایابی آنان در دانشگاه ها و حمایت کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای رفع مشکلات خود در جایابی برای ادامه تحصیل خود هستند.

در دست نوشته هایی که این فارغ التحصیلان در دست دارند نوشته شده است: «ما دندانپزشکان فارغ التحصیل خارج از کشور نسبت به بی عدالتی در ارزشیابی مدارکمان با دستورالعمل سلیقه ای جدید دبیرخانه آموزش دندانپزشکی وزارت بهداشت اعتراض داریم.»، «کمیسیون بهداشت، حمایت- حمایت» و «تا گرفتن نتیجه اینجاییم».

یکی از فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در خارج از کشور درمورد علت برگزاری این تجمع اظهارداشت: نحوه پذیرش فارغ التحصیلان در خارج از کشور که متقاضی ادامه تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی در داخل بودند در گذشته بدون برگزاری آزمون بود.

وی افزود: اما هم اکنون تغییر رویه ای در نحوه جایابی این گروه صورت گرفته به طوری که دانشجویان باید ابتدا در آزمون شرکت کنند و داوطلبانی که رتبه بالاتری داشته باشند برای پذیرش به دانشگاه های برتر پزشکی معرفی می شوند.

به گفته وی در حال حاضر سقفی برای جایابی این دانشجویان در نظر گرفته شده و دانشجویانی که تحصیل خود را در کشورهای مختلف در رشته دندانپزشکی به پایان رسانده اند برای جایابی در دانشگاه های کشور باید در آزمونی همانند کنکور شرکت کنند.




تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن