تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798358539




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مس سونگون با چراغ خاموش در جمع مدعیان/هت تریک ابراهیمی امتیاز را به تاسیسات هدیه کرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته چهارم لیگ برتر فوتسال
مس سونگون با چراغ خاموش در جمع مدعیان/هت تریک ابراهیمی امتیاز را به تاسیسات هدیه کرد
روز دوم هفته چهارم لیگ برتر فوتسال امروز برگزارشد که طی آن تیم های فردوسی، تاسیسات دریایی، مس سونگون به پیروزی رسیدند و شهروند ساری و منصوری به تساوی رضایت دادند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران:دو تیم فردوسی مشهد و میثاق تهران امروز برای برگزاری رقابت های روز دوم هفته چهارم لیگ برتر فوتسال در مشهد به مصاف هم رفتند که این دیدار به دلیل پخش زنده رقابت یک ساعت زودتر از دیگر دیدارها آغاز شد. فردوسی که به دلیل عملکرد ایده آل در فصل نقل و انتقالات و همچنین  انگیزه بالا برای بقاء در لیگ میجنگد، در شهر خود رقابتی هجومی را مقابل میثاق به نمایش گذاشت که در ابتدا گل به خودی ظهیر کامیاب تیر خلاص را به میثاق زد در ادامه فردوسی که برای کسب امتیاز به میدان آمده بود توسط میثم خیام به گل رسید، شاگردان لک نیز که فصل را با شرایط مطلوبی شروع نکرده بودند در نیمه نخست قادر به جبران گل های خورده نشدند تا با همین نتیجه دو تیم به رختکن بروند.

 اما در نیمه دوم بازی، نماینده پایتخت در لیگ برتر فوتسال برای جبران نتیجه رقابت بهتری را نسبت به قبل ارائه داد تا در نهایت توسط حاجی بنده به یک گل برسد ودر همین لحظه ها که میثاق قصد گرفتن نبض بازی را در دست داشت میثم خیام بار دیگر دروازه میثاق را گشود تا بازی به نتیجه 3-1 برسد. در ادامه لک که نمی خواست با این نتیجه مشهد را ترک کند با به کارگیری موارد فنی، فشار را بر حریف افزایش داد تا حسن دوست و براتی برای میثاق گلزنی کنند، با نزدیک شدن به پایان بازی میثاق از تاکتیک پنج نفره بهره برد اما در نهایت موفق نشد با تساوی به یک امتیاز این هفته دست یابد به این ترتیب رقابت شاگردان لک در مشهد بانتیجه 4-3 به پایان رسید.

****پایاسازه تبریز- تاسیسات دریایی تهران

شمسایی و یارانش که نیاز مبرمی به پیروزی داشتند تا نوار ناکامی های خود را قطع کنند، راهی تبریز شدند تا مقابل پایاسازه قرار گیرند.در جریان رقابت ابراهیمی برای  تاسیسات گلزنی کرد تا کمی از فشارهای هفته های گذشته تاسیسات کم شود ارزش این گل برای تهرانی ها زیاد بود به همین دلیل محتطاطانه بازی را ادامه دادند تا بازی با همین نتیجه در نیمه نخست به پایان برسد اما در نیمه دوم گل های بیشتری رد و بدل شد که نشان از بازی هجومی هر دو تیم بود.ابتدا الله وردی گل تساوی تیمش را در نیمه دوم به ثمر رساند اما یاران شمسایی که تنها چشم به امتیاز کامل بازی داشتند بار دیگر نبض بازی را در دست گرفتند تا باز هم توسط ابراهیمی  به گل برسند اما ابراهیمی در روز شانس خود قرار داشت و برای سومین بار گلزنی کرد تا در این دیدار با هتریک خود بدرخشد و امتیاز را به تیم تقدیم کند و این دیدار با نتیجه 3-1 و پیروزی تاسیسات دریایی به پایان رسید.

****شهرداری ساوه- مس سونگون 

این دیدار که برای میزبان اهمیت بسیاری داشت با حواشی زیادی همراه بود.عقابی که تا کنون موفق به کسب حتی یک امتیاز هم نشده بود قصد داشت در شهر خود مس سونگون را شکست دهد به این ترتیب رقابتی هجومی را به نمایش گذاشت تا با ضربه رضاپور به گل برسد اما در ادامه مسی ها که تا کنون بازی های طوفانی خود را در لیگ برتر اجرا کردند، نبض بازی را درد دست گرفتند تا توسط رستمی ها، رضایی، حسین زاده  سه بار دروازه میزبان را بگشایند و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد.در جریان نیمه دوم اما شهرداری ساوه که وضعیت خوبی ندارد موفق نشد که خود را بازیابد تا شیرازه تیم از هم بپاشد به همین دلیل شاگردان تقی پور که تا کنون قدرتمند ظاهر شدند برای چهارمین باز توسط رستمی ها به گل رسیدند اما روند گلزنی این تیم ادامه پیدا کرد تا یوسفی نیز توپ خود را وارد دروازه کند البته نصیری با باز کردن دروازه خودی نتیجه بازی را به 5-2 رساند.
تقی پور سرمربی تیم مس سونگون به دلیل محرومیت بازی را از روی سکو ها مشاهده کرد.
 
****شهروند ساری- شهید منصوری قرچک

شهروند ساری که فصل جدید را با موقعیت مالی بهتر و همچنین حضور ابطحی آغاز کرده ، تا کنون در رقابت ها با انگیزه و فنی نشان داده است و در بازی های خانگی رقیب سرسختی برای حریف بوده است به این ترتیب درشروع رقابت این تیم توسط رسولی توانست دروازه منصوری ها را بگشاید اما در ادامه نصیری و حفیظی برای تیم خود گلزنی کردند تا نه تنها گل دریافتی را جبران کنند بلکه از رقیب پیشی گیرند.
حملات و ضد جمله های هر دو تیم ادامه پیدا کرد اما نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.در نیمه دوم شهروند ساری قدرتمندتر از قبل ظاهر شد و توسط کرد و لطفی، بازیکنان خوب و نامی خود به گل رسیدند تا نتیجه را در اختیار بگیرند در همین لحظات خطا بر روی حفیظی پنالتی را برای منصوری ها رقم زد که با بی دقتی زحمتکش به هدر رفت.در دقایق پایانی منصوری ها که تمام تلاش خود برای فرار از باخت به کار گرفته بودند نهایتا با شوت حفیظی به گل رسیدند تا به حداقل امتیاز بازی دست یابند.
 
 
انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن