تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فريب نماز و روزه مردم را نخوريد، زيرا آدمى گاه چنان به نماز و روزه خو مى كند كه اگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814288826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضایتی‌ از «اولاند» به 86 درصد رسید


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نارضایتی‌ از «اولاند» به 86 درصد رسید
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی در فرانسه از افزایش میزان نارضایتی‌های مردمی فرانسویان از رئیس‌جمهور کشورشان تا مرز 86 درصد حکایت دارد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از روزنامه فرانسوی فیگارو، نتایج تازه‌ترین نظرسنجی مؤسسه ایفوپ برای نشریه فرانسوی ژورنال دودیمانش نشان می‌دهد که نارضایتی‌های مردمی از «فرانسوآ اولاند» رئیس‌جمهور فرانسه با افزایش 5 درصدی ظرف یکماه گذشته هم‌اکنون به 86 درصد رسیده است.

این در حالیست که بر اساس این نظرسنجی تنها 13 درصد فرانسویان اعلام کرده‌اند که به اولاند اعتماد دارند و میزان محبوبیت وی ظرف یکماه گذشته 4 درصد کاهش داشته است.

بر اساس این گزارش، چهره اولاند نزد مردم فرانسه روز به روز در حال وخیم‌تر شدن است و مردم این کشور هر روز بیشتر از دیروز از اقدامات و عملکرد رئیس‌جمهور کشورشان اظهار نارضایتی می‌کنند.

با این میزان کاهش محبوبیت و افزایش نارضایتی، هم‌اکنون می‌توان اولاند را رئیس‌جمهور رکورددار کاهش محبوبیت در فرانسه دانست.

اولاند هم‌اکنون عنوان نامحبوب‌ترین رئیس‌جمهور جمهوری پنجم فرانسه را یدک می‌کشد و فرانسویان وی را در اداره امور کشور و برآورده کردن انتظارات و خواسته‌ها خود ناتوان ارزیابی می‌کنند.

بنابر اعلام این مؤسسه نظرسنجی، وعده‌های محقق نشده دوران تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، ناکارآمد بودن طرح‌های اقتصادی، شیوه ریاست جمهوری و اداره کشور، افزایش شمار بیکاران و به معرض نمایش گذاشته شدن زندگی خصوصی رئیس‌جمهور به ترتیب مهمترین انتقادهای وارده از جانب فرانسویان به فرانسوآ اولاند را تشکیل می‌دهند.




منبع: فارس


۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن