تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداى تعالى كتابى راهنما فرستاد و در آن خوب و بد را روشن ساخت. پس راه خوبى را پيش گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804276692




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان را به ورزش همگانی سوق می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش: المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان را به ورزش همگانی سوق می دهد خبرگزاری پانا : معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: المپیادهای درون مدرسه ای نمونه کوچکی از المپیک است و کمک می کند تا جامعه ای شاداب و فعال داشته باشیم
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور ساعت 13:53



به گزارش خبرگزاری پانا ،مهرزاد حمیدی در نشست شورای عالی تشکیلات المپیاد درون مدرسه ای که در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه های المپیاد درون مدرسه ای است.
وی افزود: ورزش جذاب ترین فعالیت بین دانش آموزان است و این علاقه و اقبال باعث می شود تا انس آنها نسبت به فضای آموزشی افزایش یابد .
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: دانش آموزان در عصر حاضر بدلیل زندگی ماشینی فرصتی برای تحرک ندارند بنابراین باید فرصت این تحرک را در مدارس برای آنها ایجاد کنیم که المپیادهای درون مدرسه ای یکی از این راهکارها است.
وی گفت:المپیادهای درون مدرسه ای نمونه ای مینیاتوری از المپیک است تارقابت های بین کلاسی و بین پایه ای بین دانش آموزان ایجاد شود که در این حرکت اولیا، مسئولین مدرسه، دانش آموزان و سایر دستگاه ها با آموزش و پرورش مشارکت خواهند کرد.
حمیدی بابیان اینکه با رجعت دوباره به مدارس انرژی را به درون مدرسه سوق داده ایم گفت: المپیاد درون مدرسه ای نیز باعث ایجاد عدالت آموزشی و پرورشی خواهد شد و دانش آموزان را به ورزش همگانی انس می دهد زیرا دانش آموزان در مدرسه لذت ورزش را می چشند و این مسئله باعث می شود جامعه شاداب و فعال داشته باشیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: یکی از ویژگی های المپیاد درون مدرسه ای سادگی و هزینه بسیار اندک آن است و به نوعی نهضت دانش آموزی شمرده می شود وظرفیت های موجود در مدرسه را به حرکت وادار می کند.
وی با بیان اینکه تقارن شروع هفته تربیت بدنی با هفته پیوند اولیا و مربیان که آغاز این المپیادها است خود نویدی از مشارکت می دهد گفت: امیدواریم این طرح که بر اساس سیاست های ذکر شده تدوین شده است از حمایت های لازم برخوردارشود.
حمیدی افزود: این المپیادها سه کمیته فرهنگی ، امور فنی و امور بهداشتی دارد و خود کار بزرگی است و مشارکتی فراوزارتخانه ای را می طلبد زیرا آمده ایم تا برای نونهالان این مرزو بوم کار بزرگی را رقم بزنیم.
وی گفت: این المپیادها برای پایه اول تا سوم بازیهای دبستانی و جشنواره ورزشی برای پایه چهارم تا ششم برنامه درسی تربیت بدنی و از پایه هفتم تا دوازدهم رشته های آموزشگاهی را با توجه به علاقه آنها شامل می شودهمچنین ستاد برگزاری مسابقات در مدارس ایجاد شده و مدیر محور فعالیت های قرار می گیرد که همانند المپیک افتتاحیه و اختتامیه دارد.
حمیدی ادامه داد: معاونین پرورشی در استان ها نیز همگام و همسو با مربیان تربیت بدنی این فعالیت را دنبال می کنند

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن