تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804444043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران باثبات‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: ایران باثبات‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه است خبرگزاری پانا:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یک تحقیق جهانی نشان می‌دهد، ایران با ثبات‌ترین کشور منطقه است و مهم‌ترین دلیل آن این است که ایران از جنگ هشت ساله با موفقیت بیرون آمد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور ساعت 11:09




به گزارش پانا، محسن رضایی در نشست با پیش‌کسوتان دفاع مقدس استان کرمان افزود: هفته‌ی دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین حوادث تاریخ ملت ایران است و هرچه از دوران دفاع مقدس بیش‌تر فاصله می‌گیریم، عظمت این حادثه برای مردم و سایر ملل جهان بیش‌تر می‌شود.
رضایی با بیان این‌که جنگ هشت‌ساله یک شاخص برای نشان دادن ثبات و امنیت کشور است، گفت: ایران باثبات‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه است و این شاخص که نام آن را ریسک‌امنیتی گذاشته‌اند، به‌دست کارآفرینان و سرمایه‌گذاران دنیا خواهد رسید .
وی ادامه داد: تلاش رزمندگان، نه‌تنها بر روی اقتصاد ایران، بلکه بر فرهنگ، هویت و تمامیت ارضی ایران نیز اثر گذاشته است.
رضایی، راز و رمز پیروزی در جنگ را کلمه‌ی سه حرفی «انس» دانست و گفت: بنا به فرموده‌ی امام راحل، تمام عظمت این موفقیت‌ها و پیروزی‌ها از همین کلمه‌ی سه حرفی «انس» بیرون آمده است.
وی افزود: امام راحل فرموده‌اند «من به شما توصیه می‌کنم به‌عنوان یک پدر پیر که انس با خدا و انس با خودتان را از دست ندهید.»
وی، نخستین دست‌آورد انس با خدا و خودمان را «برادری» دانست و گفت: کسانی که انس با خدا و انس با خود داشته باشند، به سرمایه‌ای به نام برادری دست پیدا می‌کنند.
وی با بیان این‌که انس به‌ معنای هم‌نشینی است و انس با خدا یعنی انسان با خداوند هم‌نشین می‌شود، افزود: انس با خود یعنی هم‌نشینی با هم‌دیگر. رضایی ادامه داد: کسانی که با هم انس دارند، با هم زندگی می‌کنند و احوالات و اخبار یک‌دیگر را می‌پرسند؛ انس کنار یک‌دیگر قرار گرفتن است و فاصله‌ها را کم می‌کند و سبب آشتی می‌شود.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برادری، وحدت، هماهنگی و یاری کردن یک‌دیگر را از ثمرات وجود انس بین رزمندگان دانست و گفت: متاسفانه برادری در جامعه کم‌رنگ و ضعیف شده و تفرقه افزایش پیدا کرده است.
وی با اشاره به این‌که برادری هم‌فکری را بیش‌تر می‌کند و تدبیر را افزایش می‌دهد، گفت: هر اختلاف‌نظری که در دوران دفاع مقدس پیش می‌آمد، کسی آن را دلیل بر انتقام‌خواهی یا تضعیف نمی‌گذاشت و اگر می‌خواستیم عملیاتی را انجام دهیم و افرادی آن قبول نداشتند، جلوی من می‌ایستادند و می‌گفتند، برادر ما قبول نداریم، بنابراین برادری هم‌فکری را زیاد می‌کرد.
وی با تاکید بر این که برادری از اشتباهات جلوگیری می‌کرد، گفت: برادری موجب می‌شد، اشتباه نکنیم، زیرا وقتی کسی می‌فهمید برادرش اشتباه می‌کند، او را آگاه می‌کرد.
رضایی، شجاعت و شهادت‌طلبی را نیز از اثرات وجود انس دانست و گفت: انس با خداوند معنویت و روحیه‌ی انسان را بالا می‌برد و سبب افزایش شهادت‌طلبی، شجاعت، نترسیدن و دل به دریا زدن می‌شود.
وی تصریح کرد: صبر، استقامت و اعتماد از دیگر دست‌آوردهای انس با خدا و انس با خودمان است.
رضایی، هم‌چنین با اشاره به خدمات سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم سلیمانی افتخار ماست، وی یک‌تنه در عراق و سوریه در حال جنگ است و خیلی‌ها از انرژی و استقامت او در حیرت هستند.
وی با تاکید بر این‌که باید فرهنگ جهاد و شهادت در تمام امور سرایت پیدا کند، گفت: وجود فرهنگ جهاد و شهادت باعث می‌شود تا فرهنگ دوری از سختی، عافیت‌طلبی و ادعاهای مدعیان بی‌هنر وارد جامعه نشود تا حتی ما رزمندگان را تحت تاثیر قرار دهد، به‌‌طوری که بعضی از ما بگوییم شاید وقت را از دست داده‌ایم.
رضایی با اشاره به این‌که نگاه بچه‌های جنگ با دیگران متفاوت است، گفت: اصل این مسأله فرهنگ جهادی است و نگاه این فرهنگ و جماعت با نگاه‌های دیگران از زمین تا آسمان فرق می‌کند.
وی افزود: نگاه افرادی مانند استاندار کرمان به ولایت یک نگاه صادقانه است و من ایشان را از زمان دوران دفاع مقدس می‌شناسم.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، با تاکید بر این‌که ما به‌دنبال ثروت نبوده و اکنون هم نیستیم، گفت: امروز ثروت مانند تانک و آر.پی.جی است که باید به بدنه‌ی تحریم‌های اقتصادی بزنیم و برای فرو ریختن دیوار تحریم‌های اقتصادی، روحیه‌ی انقلابی و جهادی لازم است.
وی افزود: همان‌طور که در جنگ ثابت کردیم شکست‌ناپذیر هستیم، در رفع تحریم‌ها هم باید ثابت کنیم شکست‌ناپذیریم.
وی با بیان این‌که محور پیش‌رفت، توسعه و رفع تحریم‌ها باید صادقانه باشد، نه چاپلوسانه و تشریفاتی، گفت: ما ولایت امام زمان (عج‌الله‌تعالی‌فرجه) را ادامه‌ی ولایت خدا می‌دانیم و ولایت رهبری را ادامه ولایت امام عصر(علیه‌‌السلام).
رضایی خاطرنشان کرد: این‌که مردم ثروتمند شوند، اما ارتباط آن‌ها با خداوند قطع نشود، همان مدیریت جهادی است که آن ادبیات را باید در این محیط جدید بیاوریم و بازتولید کنیم.
وی، خطاب به پیش‌کسوتان دوران دفاع مقدس استان کرمان گفت: شما سرمایه‌های این نظام هستید و باید به میدان بیایید و منتظر نمانید شما را دعوت کنند، همان‌گونه که در جنگ هم کسی ما را دعوت نکرد، اما به حضور ما نیاز بود که به خط مقدم جنگ برویم.
وی تصریح کرد: رزم‌حسینی استاندار کرمان حیثیت رزمندگان دفاع مقدس است؛ بنابراین موفقیت وی بایدبه گونه‌ای باشد که در کل کشور صدا کند و شما پیش‌کسوتان دفاع مقدس باید با تمام توان وی را حمایت کنید.
وی افزود: از رزم‌حسینی نیز می‌خواهم در واگذاری مسئولیت‌ها از پیش‌کسوتان دفاع مقدس استفاده کند و اگر دست‌ به ‌دست هم دهیم و انس داشته باشم، می‌توانیم مانند دوران جنگ کارهای بزرگی انجام دهیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن