تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی واجدین شرایط دریافت تلویزیون سیاه و سفید اعلام شد+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: اسامی واجدین شرایط دریافت تلویزیون سیاه و سفید اعلام شد+تصویر
بدینوسیله به اطلاع متقاضیان تلویزیون سیاه و سفید در سطح استان تهران می‌رساند که با تلاش‌های به عمل آمده پس از بررسی تقاضاهای واصله به کلیه متقاضیانی که واجد شرایط اعلام شده در جراید بوده‌اند، تلویزیون سیاه و سفید تحویل می‌گردد.
آفتاب: اطلاعیه شرکت پارس الکتریک (وابسته به سازمان صنایع ملی ایران) راجع به نحوه تحویل تلویزیون سیاه و سفید به متقاضیان واجد شرایط استان تهران (سهمیه آزاد)
 
بدینوسیله به اطلاع متقاضیان تلویزیون سیاه و سفید در سطح استان تهران می‌رساند که با تلاش‌های به عمل آمده پس از بررسی تقاضاهای واصله به کلیه متقاضیانی که واجد شرایط اعلام شده در جراید بوده‌اند، تلویزیون سیاه و سفید تحویل می‌گردد.
 
خواهشمند است که کلیه متقاضیان واجد شرایط که اسامی آنان اعلام گردیده است، در صورت تمایل بر اساس برنامه تنظیمی زیر به آدرس‌های تعیین شده مراجعه و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به شرح زیر برای دریافت تلویزیون مراجعه نمایند.
 
بدیهی است که رعایت ضوابط اعلام شده و برنامه تنظیمی که جهت رفاه حال متقاضیان و ایجاد نظم و تسهیل در امور مربوطه می‌باشد الزامی است.
 
مدارک مورد نیاز:
 
۱- اصل شناسنامه و اصل دفترچه بسیج اقتصادی متقاضی (دفترچه‌های محلی فقط برای نقاطی از استان تهران که دفترچه بسیج اقتصادی توزیع نگردیده است، معتبر است.)
 
۲- همراه داشتن اصل چک بانکی متقاضی و فتوکپی آنکه از شرایط ثبت نام بوده است. (تاریخ چک بانکی باید از ۶۲.۵.۶ لغایت ۶۲.۵.۲۰) باشد. ( روزنامه اطلاعات)











تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن