تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819875632




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رافخايي: بايد حق اعتراض را به هواداران بدهيم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رافخايي: بايد حق اعتراض را به هواداران بدهيم
جلال رافخايي از ابتداي فصل تصميم گرفته بود مصاحبه نکند و به همين خاطر در خصوص اتفاقات باشگاه ملوان سکوت کرده بود.

ملوان در این فصل نتایج خوبی نگرفته و با 7 امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و به همین خاطر رافخایی به عنوان بازیکن قدیمی این تیم می تواند به خوبی در این رابطه صحبت کند. او بعد از بازی با پیکان سکوتش را شکست و گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

برد مبارک پیکانی ها باشد

در حال حاضر وضعیت تیم مان خوب نیست و در جدول هم جایگاه خوبی نداریم. البته ما نهایت تلاش مان را می کنیم ودر بازی با پیکان با وجود اینکه میهمان بودیم اما موقعیت داشتیم. در این بازی هر دو تیم تسلط داشتند و به اعتقاد من هر دو تیم می توانستند گل بزنند . یکی ،دو شانس خوب داشتیم ولی باید برای گلزنی بیشتر تلاش کنیم. پیکانی ها بردند و 3 امتیاز مبارک شان باشد.

داور پنالتی به نفع ما نگرفت

در این بازی در 2 صحنه مدافعان پیکان خطا کردند که مشکوک به پنالتی بود. یک بار روی من خطا کردند و یک بار هم توپ به دست مدافع پیکان خورد که داور پنالتی نگرفت و به نظر من بی احتیاطی کردند. 2،3 موقعیت هم داشتیم که با بدشانسی به بیرون رفت اما در یک صحنه تک به تک مهدی رحمتی خیلی خوب کار کرد و توپ را گرفت.

از هواداران عذرخواهی می کنیم

وقتی تیم خوب نتیجه نمی گیرد هوادار مقصر نیست و این نتایج و جایگاه یعنی مجموعه بد عمل کرده و این اتفاق نباید می افتاد. نباید به گذشته برگردیم اما باید از هواداران عذرخواهی کنیم چون آنها را نا امید کردیم. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم و هواداران را خوشحال کنیم اما متاسفانه بد عمل کردیم. هم خودمان و هم هواداران از این نتیجه ناراضی هستند.

به هواداران حق اعتراض کردن می دهم

من با فحاشی کردن مخالف هستم و هیچ کس این کار را نمی پذیرد اما به هواداران حق می دهم اعتراض کنند چون تیم بد نتیجه گرفته. هواداران صاحبان اصلی ملوان هستند و حق اعتراض دارند. هواداران از ما حمایت کردند اما وقتی از کادر فنی،مدیرعامل و بازیکنان انتقاد می شود باید روشنفکر باشیم و این حق را به هواداران بدهیم. ما نمی توانیم بگوییم ما بد نتیجه بگیریم و هواداران هم اعتراض نکنند. البته تماشاچی ها تا هفته هشتم صبر کردند و ما باید قبول کنیم که بد کار کردیم.ما عذرخواهی می کنیم و امیدواریم در بازی های بعدی نتیجه بگیریم. من در جریان مساول مدیریتی نیستم و در حیطه وظایف من نیست که در این خصوص صحبت کنم.

در ملوان حمایت وجود دارد

ملوان به اعتقاد کارشناسان و سایر تیم ها غیر قابل پیش بینی است و همیشه در شرایط سخت توانستیم گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم.امیدوارم در بازی های آینده هم نتیجه بگیریم و بتوانیم جبران کنیم. همین که در این فصل مدیریت،هیات مدیره و کادر فنی در کنار هم از همدیگر حمایت می کنند خوب است.

موقعیت داشته باشم گل می زنم

من تمام تلاشم را می کنم تا گل بزنم اما در این فصل فقط 2 گل زدم.. باید در بازی های آینده از موقعیت هایمان استفاده کنیم . من هم اگر موقعیت داشته باشم گل می زنم و می خواهم به تیمم کمک کنم.


جلال رافخايي ملوان بندرانزلیليگ برتر


1393/06/29 17:01  تعداد بازدید: 440





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن