تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798382518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام 98 باند بزرگ سرقت در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۱۷ب.ظ)
انهدام 98 باند بزرگ سرقت در اصفهان فرمانده انتظامي استان اصفهان در تشريح عملكرد قرارگاه مبارزه با سرقت اين فرماندهي طي سه ماه گذشته از اجراي 16 طرح ويژه عملياتي و انهدام 98 باند بزرگ سرقت خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار عبدالرضا آقاخاني اظهار داشت: از آنجا كه در بررسي ها، ارزيابي ها و نظر سنجي هاي صورت گرفته جرم سرقت يكي از دغدغه هاي اصلي مردم استان بود به همين خاطر از ابتداي امسال پليس استان با قاطعيت و جديت بيشتري وارد ميدان شد تا با بكارگيري تمام امكانات و توان خود اين دغدغه مردم را برطرف كرده و احساس امنيت و آرامش در جامعه افزايش دهد.
وي افزود: برهمين اساس اين فرماندهي قرارگاه عملياتي مبارزه با سرقت را در هشتم خرداد امسال راه اندازي كرد كه از آن تاريخ تا كنون 14 جلسه ويژه با حضور كارشناسان، روساي پليس هاي تخصصي و اساتيد دانشگاهي برگزار و علاوه بر تجزيه و تحليل سرقت هاي رخ داده برنامه ريزي و راهكارهاي براي دستگيري سارقان و جلوگيري از سرقت هاي ديگري و مصون سازي مردم با ارائه آموزش هاي پيشگيري از جرم به عمل آمد.
اين مقام مسؤول كاهش1.22 درصدي در سرقت مغازه، كاهش 9.5 درصدي سرقت منزل، كاهش 4.8درصدي سرقت موتورسيكلت، كاهش 3.6درصدي سرقت داخل خودرو ، كاهش 2.7 درصدي سرقت بعنف، كاهش 3درصدي ساير سرقت ها و كاهش 4 درصدي در كل سرقت ها را از دست آورد هاي سه ماهه قرارگاه مبارزه با سرقت عنوان كرد.
سردار آقاخاني تصريح كرد: در اين مدت همچنين 16 طرح ويژه و عملياتي توسط تيم هاي ويژه مبارزه با سرقت در شهر اصفهان و شهرستان هاي استان اجرا و 98 باند بزرگ سرقت شناسايي و تمامي اعضاي آنها دستگير و تحويل مراجع قضايي داده شدند.
به گفته اين مقام ارشد انتظامي استان، اعضاي اين باندها در سرقت هاي محموله، سرقت منزل، سرقت مسلحانه احشام، سرقت مغازه، داخل خودرو، خودرو ، سرقت بعنف از كهنسالان و كيف قاپي فعاليت داشتند.
فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه در زمينه كاهش سرقت، سه ضلع، پليس، دستگاه قضايي و مردم نقش اساسي دارند، تصريح كرد: تحقيقات و تجربيات ما نشان مي دهد كه نقش مردم در كاهش سرقت بيش از سايرين پررنگ تر است زيرا كه آنان با رعايت كردن اصول ايمني و حفظ و نگهداري دقيق از اموال خود مي توانند از مورد بزه قرار گرفتن در امان بمانند و سارقان هم در عملي كردن نقشه خود ناكام شوند.
سردار آقاخاني بيش از 70 درصد از سرقت ها را سرقت هاي خرد عنوان كرد و اظهار داشت: بسياري از سارقاني كه دست به سرقت مي زنند جزو سارقان حرفه اي و باهوش نيستند بلكه اين مالباختگان هستند كه با عدم رعايت برخي از اصول مراقبت از اموال و دارايي هاي خود زمينه سرقت را براي سارقان فراهم مي كنند.
رييس پليس استان در اين باره خاطر نشان كرد: پليس استان از طريق معاونت اجتماعي خود از ابتداي امسال تا كنون براي افزايش سطح آگاهي و ارتقاي هوشمندي مردم و ملزم كردن آنها به رعايت موارد ايمني اقدام به چاپ و توزيع بروشور هاي هشداري، چاپ و توزيع كتابچه پيشگيري از سرقت، برپايي نمايشگاه هاي سيار و اجراي سخنراني هاي علمي در بين مردم كرده و به ياري خدا اين اقدامات را تا پايان سال ادامه خواهد داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن