تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815052777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پاسگاه پليس راه سنندج – كرمانشاه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۲۷ب.ظ)
با حضور معاون وزير راه و شهرسازي؛ پاسگاه پليس راه سنندج – كرمانشاه افتتاح شد ​ساختمان پليس راه سنندج - كرمانشاه واقع در كيلومتر 9 جاده شهرستان سنندج با حضور معاون وزير راه و شهرسازي و مسئولين استان كردستان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط‌ عمومي سازمان راهداري و حمل‌ و نقل جاده‌اي، داود كشاورزيان معاون وزير راه و شهرسازي و رئيس اين سازمان با اشاره به نقش و جايگاه قرارگاه‌ها و پاسگاه‌هاي پليس راه در محورهاي مواصلاتي اظهار داشت: سهم عمده ايمني در جاده‌ها برعهده پليس‌راه است پس بايد تمام دستگاههاي مسئول براي تقويت پليس راه در جاده‌ها تلاش كنند و بتوان پليس راه را به بهترين شكل با تجهيزات و امكانات و ابزارهاي پيشرفته لازم مجهز كرد.
وي افزود: يكي از اهداف سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي احداث پاسگاه‌هاي پليس راه است و اين پاسگاه ها بايد بصورت پيش ساخته بتوني در محورهاي كشور كاملاً مجهز احداث شوند.
معاون وزير راه‌ و شهرسازي مزاياي پاسگاههاي پيش ساخته بتوني را امكان جابجايي سريع تمام قطعات عنوان کرد و گفت: تلاش بر اين است سال آينده تعدادي از پاسگاهها به صورت قطعات پيش ساخته احداث شود تا نيروهاي همكار پليس راه با آرامش خاطر نسبت به انجام مأموريت‌هاي خود اقدام نمايند.
کشاورزيان با اشاره به نصب 400 دوربين در سطح جاده‌هاي كشور براي ثبت تخلفات سرعت رانندگان افزود: با بخش خصوصي و شركت سرمايه گذاري در حوزه مخابراتي قراردادي منعقد شده كه پس از صدور مجوز، راه‌هاي شرياني كشور تحت پوشش دوربين‌ها قرار خواهد گرفت و مسئوليت نگهداري و ارائه خدمات با شركت سرمايه‌گذار خواهد بود.
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي در ادامه از مجموعه حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان و پليس راه تقدير كرد و خاطرنشان كرد: كاهش 16 درصدي آمار تصادفات در استان كردستان قابل توجه وتقدير است.
اين گزارش مي‌افزايد نعمت‌اله خواجه‌اي مديركل حمل‌ونقل و پايانه‌هاي استان در اين مراسم با ارائه گزارش كاملي از عمليات احداث اين ساختمان افزود: محوطه پاسگاه پليس راه 400 متر مربع در دو طبقه ساخته شده و يك هزار و 500 متر به پاركينگ ماشين‌هاي توقيفي اختصاص يافته است.
وي ميزان اعتبار هزينه شده براي اين پاسگاه را 15 ميليارد و 800 ميليون ريال اعلام كرد و گفت: از مسير پاسگاه تا ورودي شهر سنندج 9 كيلومتر عمليات ايمن‌سازي شامل اجراي علائم و روشنايي انجام شده است و دو مورد پاسگاه پليس راه يكي در محور قروه و ديگري در محور شهرستان بانه در دست احداث قرار دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن