تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عالمان فرمانرواى بر شهرياران هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819460889




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو: لمپارد مي تواند جانشين من شود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مورينيو: لمپارد مي تواند جانشين من شود
ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي عنوان کرد که فرانک لمپارد، هافبک منچسترسيتي مي‌تواند جانشين او روي نيمکت چلسي باشد.

به گزارش ورزش سه، هافبک 36 ساله در پایان فصل گذشته موفق شد عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر را کسب کند و با دو مدال لیگ برتر، چلسی را به مقصد نیویورک سیتی ترک کرد و سپس به صورت قرضی، به منچسترسیتی پیوست.
مورینیو عنوان کرد که انتقال او به سیتی، کارنامه فوتبالی اش را لکه دار نکرده و لمپس می‌تواند "هرکاری که بخواهد انجام دهد".
آقای خاص در جمع خبرنگاران گفت: "من هنوز به پیشنهاد باشگاه به او ایمان دارم. پیشنهاد این بود که لمپارد تصمیم بگیرد که هر کاری می‌خواهد انجام دهد و البته این‌ها صحبت‌های آقای آبراموویچ است.
این تنها یک دوره از فوتبالش است. ما فکر می‌کردیم برای نیویورک سیتی بازی خواهد کرد ولی او تصمیم گرفت که به سیتی برود. این تنها یک گزینه بود و او حق انجامش را داشت. جایگاه او در تاریخ سیتی دست نیافتنی است. فکر می‌کنم چیزی از بین رفته باشد. او می‌تواند در آینده به تیم بازگردد و اگر می‌خواهد سرمربی شود، او می‌تواند جانشین من شود."
مورینیو سپس در رابطه با تقابل با منچسترسیتی در روز یکشنبه و چهار پیروزی پیاپی تیمش در لیگ برتر گفت: " فکر می‌کنم که منچسترسیتی همان تیم فصل پیش باشد؟ نه. ما پیشرفت کردیم، تیم ما پیشرفت کرده است. نمی‌گویم مشکلی نداریم، هنوز جای زیادی برای پیشرفت وجود دارد. من می‌خواهم همه چیز را بهتر کنم.از چیزی که فعلا هستیم راضی نیستم. باید از همه نظر پیشرفت کنیم. ما در اوایل فصل دوم خود هستیم. ما هنوز فاصله ی زیادی با بهترین تیم بودن داریم."

ژوزه مورينيو (سرمربي )چلسي


1393/06/29 13:58  تعداد بازدید: 1,312





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن