تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819960963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمی توان به طور قطع درباره مدال ها حرف زد / احتمال رکورد شکنی سیامند رحمان وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: غلامرضا آسترکی در گفت و گو با پانا: نمی توان به طور قطع درباره مدال ها حرف زد / احتمال رکورد شکنی سیامند رحمان وجود دارد خبرگزاری پانا مربی تیم ملی وزنه برداری جانباز معلولین گفت: بچه ها تمام تلاششان را می کنند و هدف فقط کسب مدال طلاست.
۱۳۹۳ شنبه ۲۹ شهريور ساعت 12:14



غلامرضا آسترکی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در خصوص شرایط تیم ملی وزنه برداری جانباز معلولین گفت: چند وقتی می شود در اردو بودیم که آخرین اردو در مشهد مقدس بود  که این اردو مدت 10 روز به طول انجامید و بچه ها به خوبی تمرین کردند و 9نفر در این اردو حاضر بودند، اردوی بعدی که متصل به اعزام است از تاریخ پنجم لغایت بیست و یکم برگزار می شود و در نهایت تیم تحت عنوان کاروان غدیر به مسابقات اینچئون کره اعزام خواهد شد.

وی در خصوص میزان آمادگی ملی پوشان وزنه برداری افزود:بچه ها  تلاششان را کرده اند و با توجه به تمهیدات و اردوهایی که فدراسیون در نظر گرفته که اردوهای نسبتا خوبی بوده و بچه ها زیر نظر کادر فنی به خوبی کار کردند و همه تلاششان را کرده اند.

آسترکی درمورد اینکه  در این دوره از مسابقات آسیایی اینچون چند مدال کسب خواهید کرد اظهار داشت: الان وضعیت تیم به گونه است که تعدادی از بچه هایی که درپار المپیک با ما بودند الان در خدمت تیم ملی نیستند و نمی توان به این سوال پاسخ مشخصی داد ولی تعداد دیگری از ورزشکاران در اردو ها هستند که امیدواریم تلاششان را بکنند و کسی در این بین کم فروشی ندارد و همه چیز به صحنه ی مسابقه مربوط می شود و با توکل برخدا امیدواریم مدال های خوبی کسب کنند.


مربی تیم ملی وزنه برداری جانباز معلولین در پاسخ به این سوال که در کدام اوزان رکورد شکنی می کنیم گفت:در حال حاضر گفتن این موضوع فکر می کنم زیاد به جا نباشد ما باید شرایط مسابقات را در نظر بگیریم و بعد از این موضوع اولین نگاه و دیدمان این است که مدال طلا را بدست آوریم و امیدواریم رقابت بگونه ای  بشود که بچه ها در حرکت سوم بتوانند رکود شکنی داشته باشند  اما تمام هدف ما رسیدن به مدال طلاست، در وزن فوق سنگین که سیامد رحمان در آن حضور دارد  بیشتر امید داریم که آن رکود شکنی کند.

 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن