تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):اعتماد به خدا بهاى هر چیز گرانبها است و نردبانى به سوى هر بلندایى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805252506




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجیکستان آغاز مسیر صادرات ایران به آسیای میانه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی پورقربان:
تاجیکستان آغاز مسیر صادرات ایران به آسیای میانه است
مشهد-خبرگزاری مهر: دبیرکل انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی مهندسی ایران گفت: تاجیکستان با توجه به عضویت در CIS و همکاری خوب اقتصادی با کشورهای همسایه خود می تواند دروازه صادرات مجدد ایران باشد.



به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان پورقربان پیرامون برنامه ریزی بخش خصوصی کشور در برگزاری نمایشگاه ایران در تاجیکستان توسط شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی کشور اظهار کرد: تاجیکستان فرصت های همکاری بیشماری با کشورهای همجوار خود دارد و برگزاری این قبیل نمایشگاه ها می تواند به گسترش صادرات ایران به سایر کشورهایی که در بازار تاجیکستان حضور دارند کمک کند. وی گفت: تاجیکستان با توجه به عضویت در CIS و همکاری خوب اقتصادی با کشورهای همسایه خود می تواند دروازه صادرات مجدد ایران باشد. دبیرکل انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی مهندسی ایران با اشاره به قانون حذف گمرک در معاملات کشورهای عضو سی آی اس بیان کرد: برقراری ارتباط با یکی از این کشورها مسیر صادرات ایران به سایر کشورها از جمله افغانستان و روسیه را باز می کند. پورقربان از ساخت یک کارخانه در کشور تاجیکستان توسط انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی مهندسی ایران خبر داد و افزود: ما آمادگی ساخت از صفر تا صد هر پروژه ای را در این کشور داریم. وی با اشاره به نیازهای بیشمار کشور تاجیکستان بیان کرد: شرکت های مواد غذایی، گروه های دارویی و شیمیایی، تولیدکنندگان ررنگ و رزین، ارائه کنندگان خدمات فنی و مهندسی و تولیدکنندگان ماشین آلات بخصوص از نوع ماشین آلات بسته بندی می توانند سهم خوبی از بازار این کشور را با حضور در این نمایشگاه به دست آورند. دبیرکل انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی مهندسی ایران با اظهار تاسف از برگزار نشدن نمایشگاه در تاجیکستان طی 5 سال گذشته بیان کرد: کشورهای همسایه باید در اولویت صادرات برای ایران قرار بگیرند و حتی جای آن وجود دارد که چند نمایشگاه تخصصی در سال برگزار شود. پورقربان با اشاره به سفر جدید رئیس جمهور کشورمان به تاجیکستان و فرصت خوبی که در مناسبات سیاسی ایران و تاجیکستان به وجود آمده است اظهار کرد: امیدواریم با توجه به اشارات رئیس جمهور هر دو کشور در مورد افزایش روابط اقتصادی و امضای تفاهم نامه های اقتصادی، فعالان اقتصادی هر چه سریعتر برای ورود به بازار این کشور اقدام کنند.  دبیرکل انجمن صادرکنندگان صنعتی، معدنی و خدمات فنی مهندسی ایران زبان مشترک را ویژگی خاص انجام معاملات اقتصادی با تاجیکستان معرفی کرد و افزود: نزدیک بودن دو کشور به ما کمک می کند تمام نیازهای تاجیکستان را برطرف کند حتی مواد غذایی و مواد فساد پذیر هم به دلیل کوتاه بودن راه قابلیت صادرات به این کشور را دارند. پورقربان بیان کرد : ایران می تواند حدود 60 تا 70 درصد نیازهای تاجیکستان را برطرف کند و شاید بجز بخشی از نیازهای بخش نانو یا تکنولوژی جدید بتوانیم تمام بازار این کشور را در دست بگیریم. وی با اشاره به ارتباط خوب سیاسی و فرهنگی بین دو کشور افزود: بازپرداخت خوب تجار تاجیک را هم می شود جزو مزیت های معامله با این کشور محسوب می شود. گفتنی است، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان از 21 لغایت 24 آبان ماه در محل نمایشگاهی شهر دوشنبه در کنار کاخ باربد در فضای مسقف و باز به مساحت  1000 متر مربع توسط شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی برگزار می شود.


۱۳۹۳/۶/۲۹ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن