تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820314801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سومین حرم اهل بیت(ع) باید ناشر فرهنگ قرآنی باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بنیان‌گذار موسسه جامعه‌القرآن كریم: سومین حرم اهل بیت(ع) باید ناشر فرهنگ قرآنی باشد خبرگزاری پانا: بنیانگذار و مدیر مؤسسه جامعه‌القرآن‌الکریم گفت: در شیراز تنها یك جامعه‌القرآن ایجاد شده حال آنكه سومین حرم اهل بیت(ع) باید با ایجاد چنین موسساتی ناشر فرهنگ قرآنی در كشور باشد.
۱۳۹۳ جمعه ۲۸ شهريور ساعت 10:40



به گزارش خبرگزاری پانا، حجت‌الاسلام سیدمحمدمهدی طباطبایی در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، گفت: در حال حاضر 700 شعبه جامعه‌القرآن در شهرهای مختلف کشور تأسیس شده است.
این استاد قرآن گفت: در بسیاری از شهرستان‌ها ابتدای کار، نه بودجه داشتیم و نه یک وجب فضا، اما با لطف خدا پس از مدت کوتاهی با کمک‌های سرشار خیّران و مسؤولان چندین بنا و ساختمان احداث کردیم که به تربیت فرهیختگان قرآنی و گسترش آموزه‌های این کتاب آسمانی می‌پردازند.
رئیس شورای اسلامی شیراز نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه و توان بالفعل سومین حرم اهل‌بیت(ع) در نشر فرهنگ قرآنی، گفت: شیراز نه تنها به عنوان مرکز یک استان پهناور، بلکه به عنوان مرکز منطقه جنوب کشور همچنین سومین حرم اهل بیت (ع) جایگاه ویژه‌ای دارد که مسؤولان باید با حساسیت بیشتری به آن نگاه کنند.
غلام‌مهدی حقدل با اشاره به روند فزاینده تهاجم فرهنگی دشمن، همچنین قعالیت فرقه‌های ضاله با استفاده از شرایط فعلی کشورهای اسلامی، خاطرنشان كرد: تهاجم فرهنگی، تلاش دنیای غرب و شرق برای محو کردن تفکر شیعی است و در مقبله با این اقدام، هیچ کاری همچون قعالیت های قرآنی و ریشه‌ای جواب نمی دهد.
وی شورای شهر شیراز را شورایی مؤمن و معتقد دانست و گفت: کمیسیون فرهنگی شورا، از هر پیشنهادی که موجب ارتقای جایگاه فرهنگی شیراز و ترویج فرهنگ قرآنی شود، استقبال می‌کند.
حقدل ادامه داد: شیراز نه تنها همواره خاستگاه علما، فضلا، روحانیون و شخصیت های بزرگ اسلامی چون سومین شهید محراب بوده بلکه مهد خیرین بزرگی است که آبادانی شهر، رفع کمبودها و رفاه شهروندان از دغدغه های ارزشمند همیشگی آنان به شمار می‌رود.
رئیس شورای شیراز تاكید كرد: همه دستگاه‌ها و نهادهای شهر شیراز و استان فارس توان اجرایی و ظرفیت روحی انجام اقدامات معنوی و قرآنی را دارند. از این رو اولین گام‌های احداث شعب دیگر «جامعه القرآن» در راستای نشر فرهنگ قرآنی در استان فارس و شهر شیراز، با برگزاری جلساتی با نماینده محترم ولی فقیه در استان فارس، استاندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و دیگر مسؤولین ارشد شهری و استانی برداشته خواهد شد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن