تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820847147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در خصوص مبارزه با تروريسم نيازي نمي بينيم با امريکا مذاکره کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ شهريور ۱۳۹۳ (۱۶:۸ب.ظ)
روحاني: در خصوص مبارزه با تروريسم نيازي نمي بينيم با امريکا مذاکره کنيم رئيس جمهور ايران در گفتگو با شبکه تلويزيوني "ان بي سي" گفت: در خصوص مبارزه با تروريسم نه نيازي مي بينيم با امريکا مذاکره کنيم و نيازي مي بينيم با آنها همکاري داشته باشيم
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، حسن روحاني رئيس جمهور در مصاحبه اي با شبکه تلويزيوني" ان بي سي" آمريکا گفت مبارزه با گروه‌هاي تروريستي در منطقه بايد توسط مردم و دولت هاي منطقه انجام گيرد.
بر اساس اين گزارش، روحاني تاکيد کرد: دوراني که قدرتهاي نظامي بزرگ براي ملت ها و مناطق ديگر تصميم مي گرفتند، به پايان رسيده و امروز بايد به افکار عمومي ملت ها و دولت ها احترام گذاشت.
رئيس جمهوري گفت: در عراق و سوريه قرنها مردم مسلمان، مسيحي، يهودي و اديان و افکار ديگر با آرامش کنار يکديگر زندگي مي کردند و امروز متاسفانه با جنايات تروريست ها، راحتي و آسايش مردم سلب شده است لذا بي ترديد آنهايي که بي گناهان را با وحشي گري و بربريت از بين مي برند به هيچ عنوان با اسلام نسبتي ندارند.
روحاني گفت: بهترين کار براي مقابله با داعش اين است که به مردم و دولت هاي منطقه کمک کرد و بايد مردم عراق و نيروهاي مسلح عراق با اين تروريستها بجنگند و همه در اين راه به ارتش و مردم عراق کمک کنند در سوريه هم اگر قصد و نيت کمک وجود دارد بايد به نيروهايي که متعلق به آن کشور است و با گروه هاي تروريستي مي جنگند ، کمک شود.
روحاني تصريح کرد: راه حل اساسي براي مبارزه با گروه هاي تروريستي تقويت مردم است و جامعه قوي و با فرهنگ بلند و با روحيه ، مي تواند مشکلات خودش را حل کنند. مردم عراق و سوريه مردم بسيار بزرگي با سابقه تمدني هزاران ساله هستند و بايد از آنها پرسيد که چه مي خواهند نه اينکه پيشاپيش براي آنها نسخه پيچيده شود.
رييس جمهوري درباره توجه به نقش ايران در مبارزه با تروريسم تصريح کرد: ايران يک کشور مسئولي است که سالهاست در حال مبارزه با تروريسم مي باشد و ايران کشوري است که در واقع قرباني تروريسم است. بنابراين مردم ايران و دولت ايران عليه تروريسم به وظيفه خود عمل مي کند.
روحاني در پاسخ به سوالي درباره گفتگوي ايران و آمريکا درحاشيه مذاکرات هسته اي درباره داعش گفت: مذاکرات اصلي ما با امريکا و يا با هر يک از کشورهاي 1+5 براي موضوع هسته اي است اما در حاشيه آن ممکن است هر گفت و گويي انجام بگيرد اما در خصوص مبارزه با تروريسم نه نيازي مي بينيم با امريکا مذاکره کنيم و نيازي مي بينيم با آنها همکاري داشته باشيم اما بدنبال فعاليت درچارچوب خواست مردم و دولت عراق هستيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن