تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 7 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800069494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوماخر در سفر مرگ و بازگشت به زندگی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در گذر از تونل وحشت تا رسیدن به روشنایی؛
شوماخر در سفر مرگ و بازگشت به زندگی
مدیر اجرایی برنامه‌های مایکل شوماخر، قهرمان فرمول یک جهان گفت: خروج از کلینیک و استقرار در خانه به معنای شفای کامل این قهرمان نیست.


به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری آنسا، مایکل شوماخر قهرمان فرمول یک جهان بعد از تصادف بسیار سخت و سنگینی که در پیست اسکی داشت به کما رفت ولی با کمک پزشکان از کما خارج شد. حالا 9 ماه از آن زمان می‌گذرد.

مدیر برنامه‌های شوماخر گفت: تونلی که شوماخر وارد آن شده است تونلی بسیار طولانی است که هنوز زمان زیادی باقی مانده تا او از این تونل خارج شود. احیا و بازپروری شوماخر در خانه و کنار خانواده‌اش تداوم خواهد یافت و قطعا او با سختی‌های بسیاری مواجه خواهد بود.

بعد از اینکه شوماخر از بیمارستان مرخص شد، در کلینیکی در شهر لوزان سوئیس بستری گردید و او در این محل توانست تا حدی توانایی‌های خود را بازیابد. او حالا توسط پزشکان حاضر در این کلینیک جواز حضور در "گلند" جاییکه خانواده‌اش حضور دارند و زندگی می‌کنند را بدست آورد.

همسر مایکل شوماخر در بدترین شرایط، درست زمانیکه همه چیز در تاریکی مطلق بود، امیدش را از دست نداد و از کنار او تکان نخورد. او حالا باید در کنار شوماخر فاز جدیدی را آغاز کند که قطعا مسیری بسیار سخت  دشار خواهد بود.

قطعا اگر بخواهم در جمله‌ای بگویم که وضعیت سلامتی و بهبودی شوماخر بزودی و با شدت بسیار بالایی تغییر می‌کند اشتباه است. با وجود پیشرفت‌هایی که در هفته‌های اخیر حاصل شده است، شرایط فیزیکی وی همچنان ثابت است و همین وضعیت باعث شد تا پزشکان معالج وی متقاعد شوند او را به خانه خود منتقل کنند من از پزشک معالج و کادر همراه که در جهت سلامت شوماخر حرکت کرده‌اند تشکر می‌کنم ولی از آنها درخواست دارم که به حریم خصوصی وی احترام بگذارند و از اظهار نظرهای حدسی و گمان‌زنی در مورد سلامت وی اجتناب کنند.

از تاریخ 29 دسامبر که این اتفاق برای شوماخر رخ داد و وی در بیمارستان گرنوبل بستری شد، چندین بار خبر فوت وی منتشر شد که این خبر توسط خانواده وی تکذیب شد.

در ماه فوریه بعد از انتشار خبر عفونت ریه شوماخر و افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال مرگ وی ترس وحشتناکی برای خانواده‌اش ایجاد کرد ولی در ادامه دیدیم که او به زندگی عادی خود طبق روال قبل ادامه داده ودر تاریخ شانزدهم ژوئیه درست زمانیکه او از کما خارج شد ضربان قلب او باعث شد تا امیدواری‌ها برای همه بیشتر از قبل شود. تمام این اتفاقات در حالی دنبال می‌شد که کورینا همسر شوماخر تصمیم گرفت تا سکوتش را بشکند و در مصاحبه‌ای اعلام کرد که خلبان حاضر بر روی تخت بیمارستان، هوشیاری وتمایل خود را در لحظاتی به روشنایی ضعیف نشان داده است. در ادامه اتفاقات رخ داده خبر به سرقت رفتن مدارک پزشکی وی که در آن وضعیت شوماخر به دقیق نوشته شده بود همه را متعجب کرد. طبق اسناد و مدارک موجود فرد مظنون دستگیر و راهی زندان شد ولی در ادامه وی خود را در زندان به دار آویخت. طی این مدت خانواده شوماخر و هواداران او لحظاتی مملو از امیدواری و ترس را سپری کرده‌اند و این اتفاق به معنای قدمی دیگر به سمت بهبودی و افزایش امید برای بازگشتن وی به سلامتی است.

***از ترس تا امیدواری 9 ماه طول کشید

بعد از تصادف بسیار سنگینی که شوماخر در پیست اسکی داشت یعنی درست روز بیست و نهم دسامبر حالا 9ماه می‌گذرد و او به آرامی مسیر بازگشت به خانه اموال شخصی‌اش در گلند سوییس جاییکه دریاچه ژنو قراردارد را طی می‌کند.

او نزدیک به یک سال در بیمارستان بستری بود که به تشخیص پزشکان راهی کلینکی در لوزان سوییس گردید تا بتواند مراحل بازپروری خود را دوباره سپری کند او در واقع سه مرحله را تا بدین جا پشت سرگذاشته است که این مراحل به طور کامل به شرح ذیل رسانه ای شده است: 

29 دسامبر: در این تاریخ کاپیتان شوماخر در پیست اسکی دچار تصادف شده و سرش به سنگ خورد رسانه های خبری در فرانسه اعلام کردند که جمجمه سرشوماخر آسیب کاملا جدی دیده است او در ادامه این اتفاق در بیمارستان بستری شد و در حالیکه در کما بسر می‌برد چندین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.
30 دسامبر: در این تاریخ درست بعد از بروز سانحه پرونده‌ای برای تحقیق باز شده مدیر اجرایی برنامه های شوماخر اعلام کرد که قهرمان فرمول یک به عمد وارد منطقه که در آن سقوط کرده شده است.
17 ژانویه: در این تاریخ سابین کهم مدیر اجرایی برنامه‌های در مصاحبه‌ای اعلام کرد که قهرمان هفت دوره فرمول یک جهان از نظر موقعیت فیزیکی در شرایطی کاملا ثابت قرار دارد.
30 ژانویه:‌چند روزی بعد یعنی در تاریخ سی‌ام ژانویه مدیر برنامه های شوماخر در مصاحبه‌ای رسمی اعلام کرد که پزشک معالج وی برایش آرام بخش تجویز کرده است تا از این طریق زمان بیداری او را که در طول روز به طول انجامید و زیاد شده است کاهش دهد.
6 فوریه: در پیش انتشار اخبار و شایعات فراوان در مورد مرگ شوماخر در کوییتر بیمارستان گزبول در بیانیه ای رسمی با تکذیب اخبار منتشره اعلام کرد که شوماخر نمرده است.
17فوریه: در این زمان قوه قضاییه پرونده مربوط به تحقیق در رابطه با این اتفاق را بطور رسمی بست و در ادامه اعلام کرد هیچ تخلف و نقص قانونی صورت نگرفته است و کسی در این رابطه متخلف شناخته نشده است.
12 مارس: کهم مدیر اجرایی برنامه های شوماخر در مصاحبه ای اعلام کرد که نشانه های دلگرم کننده‌ای هر چند کوچک از طرف شوماخر مشاهده شده است ما اطمینان داریم که مایکل بزودی از کما خارج شده و بیدار خواهد شد.
4 آپریل: کهم دوباره با حضور در جمع خبرنگاران اعلام کرد که شوماخر لحظاتی را در بیداری و هوشیاری پشت سرگذاشته است.
14 ژوئیه: در این تاریخ هفته نامه بوند در آلمان اعلام کرد که شوماخر برای بازپروری و احیا بهتر از بیمارستان گرنوبل راهی کلینیک تخصصی توانبخشی شده است.
16 ژوئیه: مدیر اجرایی برنامه های شوماخر به طور رسمی گفت: وی از کما خارج شده و آماده رفتن از بیمارستان است شوماخر در این زمان توسط آمبولانس از بیمارستان به لوزان سوییس منتقل شد.
25 ژوییه: در این زمان یک فرد ناشناس اطلاعات موجود در پرونده پزشکی شوماخر را با رقمی معادل پنجاه هزار یورو در اختیار رسانه‌های خبری گذاشت.
6 آگوست: در این زمان فرد مظنون که مدارک پزشکی شوماخر را دزدیده و دراختیار رسانه های خبری گذاشته بود در زندان سوییس خود را حلقه آویز کرده و دار زد این فرد در شرکتی کار می‌کرد که شرایط انتقال شوماخر به لوزان سوییس را فراهم کرد.
3سپتامبر: رسانه های خبری در این زمان اعلام کردند که برای تعطیلات کریسمس شوماخر می‌تواند بعد از گذشت یکسال از زمان تصادف به خانه خود باز گردد این خبر توسط رسانه‌های آلمانی در دنیا منتشر  
گردید.
9 سپتامبر: کاپیتان شوماخر می‌تواند به خانه‌اش باز گردد این خبر توسط همراهان نزدیک شوماخر منتشر شده و در ادامه تایید شده که کاپیتان مایکل شوماخر روند خود را در توانبخشی و رسیدن به شرایط ایده‌آل در خانه‌اش سپری خواهد کرد.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن