تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820069970




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حمل سرنشين اضافه بر ظرفيت مجاز وسايل نقليه عمومي برخورد خواهدشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۲۶ب.ظ)
با حمل سرنشين اضافه بر ظرفيت مجاز وسايل نقليه عمومي برخورد خواهدشد در راستاي افزايش ايمني در حمل و نقل با حمل مسافر اضافه بر ظرفيت وسايل نقليه عمومي كالا و قسمت عقب وانت بارها برخورد مي شود.
به گزارش خبرنگار موج از همدان، رئيس اداره حمل و نقل كالا در اين اداره كل ضمن اعلام اين خبر اظهار كرد: به منظور افزايش ضريب ايمني، وسايل نقليه عمومي بايد به اندازه ظرفيت مجاز خود مسافر سوار كنند و حمل مسافر اضافه در وسايل نقليه عمومي ممنوع است.
مصطفي وصالي تاكيد كرد: اين ممنوعيت علاوه بر وسايل نقليه عمومي مسافربري براي كليه كاميونت و كاميون ها هم چنين تريلي ها نيز در نظر گرفته شده است.
وي اضافه كرد در كاميونت و كاميون ها غير از كمك راننده فقط يك نفر مي‌تواند به عنوان مسافر يا سرنشين اضافه سوار اين گونه وسايل نقليه شود و علاوه بر اين موارد سوار كردن خانواده دركليه كاميون ها و تريلي هانيز ممنوع است.
رئيس واحد حمل و نقل كالا افزود: گاهي مشاهده شده رانندگان وانت بارها با سوار كردن خانواده در قسمت عقب وانت بار‌ها در جاده ها تردد مي كنند اين موضوع نير اكيدا ممنوع و در صورت مشاهده اين وسايل نقليه متوقف و با آنان برخورد قانوني خواهد شد.
وي ياد آور شد: به منظور اطلاع رانندگان و تاكيد بيشتر بر اين امر، موارد ممنوعيت هاي اعلام شده از طريق مكاتبات اداري به كليه انجمن هاي صنفي رانندگان كالا در سطح استان اعلام شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن