تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820480308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصلا توپ را ندیدیم / مشکل ما ذهنیت تیم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اسلوبودان کواچ: اصلا توپ را ندیدیم / مشکل ما ذهنیت تیم است خبرگزاری پانا: سرمربی تیم ملی والیبال ایران علت شکست مقابل آلمان را دست کم گرفتن این تیم و تمرکز برای بازی با فرانسه دانست.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۷ شهريور ساعت 10:32



به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از فدراسیون والیبال، نشست خبری دیدار دو تیم ایران و آلمان از مرحله سوم رقابت های جهانی لهستان با حضور کاپیتان آلمان؛ شاپسی، سرمربی آلمان؛ ویتال هنین و سرمربی ایران؛ اسلوبودان کواچ برگزار شد. در ابتدای این نشست از سوی مدیر برگزاری کنفرانس خبری اعلام شد که سعید معروف؛ کاپیتان ایران به دلیل احساس درد در پایش، در جلسه حضور نخواهد داشت.
اسلوبودان کواچ درباره این بازی گفت: اول به تیم آلمان تبریک می گویم. آنها خیلی خوب بازی کردند و نسبت به دیروز در مقابل فرانسه، تیم دیگری بودند. به ویژه در دفاع و سرویس خیلی خوب کار کردند. آلمان امروز طوری بازی کرد که ما اصلا  توپ را ندیدیم!
در ادامه جلسه؛ ویتال هنین؛ سرمربی المان نیز با اعلام اینکه از برنده شدن آن هم با نتیجه 3 بر صفر غافلگیر شده، گفت: همه ما روزهای بد و خوب داریم. فقط باید بتوانیم احساسات مان را در این روزها کنترل کنیم. برای من غافلگیر کننده است که در طرف برنده این بازی نشسته ام. آن هم با پیروزی 3 بر صفر. ولی خب ما خیلی خوب بازی کردیم.
سپس خبرنگاری از کواچ پرسید؛ آیا باخت ایران به آلمان در اثر ضعف قوای جسمانی بود؟ کواچ پاسخ داد: خیر. من قبل از بازی هم گفته بودم که از بازی با آلمان می ترسم. چون وقتی شما قبل از بازی تصمیم می گیرید که کدام تیم قوی است یا کدام تیم قوی نیست، دیگر نمی توانید نمایش همیشگی خود را در زمین داشته باشید. ما از نظر بدنی مشکلی نداشتیم. دو روز پیش بازی خوبی انجام دادیم. ولی مشکل ما همچنان ذهنیت تیم است که گاهی نمی تواند سخت مبارزه کند و می خواهد منتظر بماند تا برد را به آن هدیه کنند. خب وقتی همه به فرانسه فکر کنند و کسی آلمان را حساب نکند، نتیجه همین می شود که می بینیم.


   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن