تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798318893




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پارک موزه دفاع مقدس مازندران پیشرفت 20 درصدی دارد/ برگزاری همایش 1000 نفری فرماندهان دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران سردار ملکی:
پارک موزه دفاع مقدس مازندران پیشرفت 20 درصدی دارد/ برگزاری همایش 1000 نفری فرماندهان دفاع مقدس
ساری - خبرگزاری مهر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با بیان اینکه فاز اول باغ موزه تا دوسال آینده به بهره برداری می رسد، گفت: این پروژه تاکنون بیش از 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله ملکی صبح پنجشنبه در بازدید از پارک موزه دفاع مقدس، همچنین با تاکید بر تخصیص بودجه های ملی برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس مازندران، گفت: استانداری مازندران حمایت هایی خوبی در این زمینه داشته و بیشترین بودجه عمرانی استان را به این بخش اختصاص داده است.
 
وی خواستار حمایت شهرداری و شورای شهر ساری برای ساخت باغ موزه شد و بیان داشت: اگر شهرداری برای ساخت پارک موزه وارد میدان شود می توان این پروژه را ظرف مدت کوتاهی تکمیل کرد.
 
سردار ملکی رژه نیروهای مسلح، همایش هزار نفری فرماندهان دفاع مقدس، غبار روبی مزار شهدا، نمایشگاه دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی را ازجمله برنامه های هفته دفاع مقدس دانست.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: زمانی که حاکمیت جدیدی در کشوری حکم فرما می شود دنیای استکبار با چند اصول به مقابله با آن نهضت ها  می پردازد.
 
وی افزود: مستکبران برای مقابله با نهضت های مستقلا نفوذ در جامعه، ایجاد آشوب، کودتا و جنگ تحمیلی توسط کشورهای همسایه در صدد نابودی آن نظام ها عمل می کنند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ادامه داد: دنیای استکبار از برخی اصول همچون فشار سیاسی، تحریم اقتصادی و جنگ فرهنگی بصورت دائمی استفاده می کند.
 
سردار ملکی بزرگترین واکنش استکبار برعلیه انقلاب اسلامی را جنگ تحمیلی دانست و بیان داشت: هنوز ساختارهای قدرت در نظام جمهوری اسلامی شکل نگرفته بود که کشور عراق با حمایت کشورهای مستکبرجهان وارد جنگ با ایران شد.
 
وی با بیان اینکه کشور عراق در 31 شهریور ، فرودگاهها و مکانهای نظامی را در 19 منطقه بمباران کرد، گفت: با وجود تمام حمایت هایی که از سوی کشورهای غربی صورت گرفت رزمندگان کشور ضربات سنگینی را به ارتش عراق وارد کردند.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تاکید کرد : کشور عراق در این جنگ 72 هزار اسیر ، 500هزار کشته و مفقود و 700 هزار مجروح داده است.
 
سردار ملکی همچنین لغو قرارداد 1975 و حاکمیت مطلق اروند رود ، تجزیه خوزستان به عربستان ، تصرف سواحل شمالی خلیج فارس و جزایر سه گانه تنب کوچک و بزرگ و ابوموسی و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهداف حمله صدام به کشور دانست.
 
وی رمز موفقیت رزمندگان نظام جمهوری اسلامی در 8 سال دفاع مقدس را ایستادگی دانست وبیان داشت: ایمان به خدا ، عمل صالح ، اطاعت از ولایت فقیه ، صبر و استقامت جهاد برعلیه کفار از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان بوده است.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس شعار امسال را ایستادگی دیروز ، عزت امروز و تعالی فردا دانست و افزود : در جنگ تحمیلی هواپیماهای عراق 600 دفعه مناطق کشور را بمباران کردند که در این بمباران ها 100 هزار نفر مصدوم ( شیمیایی ) شدند.
 
سردار ملکی با بیان اینکه انقلاب اسلامی درجنگ به جهان صادر شد، گفت : اگر ایستادگی دیروز ما نبود دشمن از نظر نظامی پس از جنگ به کشور ما حمله می کرد.
 
وی خبرنگاران را سربازان جنگ نرم دانست واذعان داشت : متاسفانه نتوانسته ایم فرهنگ دفاع مقدس را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خواستار حمایت مسئولان استانی و شهرستانی برای تکمیل باغ موزه دفاع مقدس شد و افزود: در کشورهای غربی شهدا سمبل کشور محسوب و مورد ستایش قرار می گیرند ولی متاسفانه در استان با وجود رشادتهای رزمندگان فرزندان ما کمتر با فرهنگ دفاع مقدس آشنا هستند.
 
 



۱۳۹۳/۶/۲۷ - ۱۲:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن