تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820462225




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامان دادن راهی برای دسترسی به آسمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سامان دادن راهی برای دسترسی به آسمان بجنورد - ایرنا - با تخصیص اعتبار لازم برای ساماندهی راه دسترسی به تنها سایت ورزش های هوایی خراسان شمالی در بجنورد، مشکل فعالان این بخش در آستانه حل قرار گرفت.


رییس کمیته ورزش های هوایی خراسان شمالی عصر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای تسطیح و آماده سازی راه دسترسی به تنها سایت ورزش های هوایی استان در جنوب بجنورد، به استان ابلاغ شده است.
"محمدرضا موفق" اظهار کرد: سایت ورزش های هوایی استان که در منطقه "مهنان" واقع است از شرایط بسیار مناسبی برای برگزاری برنامه های تفریحی و مسابقات پاراگلایدر برخوردار است.
وی با اشاره به پیگیری چند ساله برای تخصیص اعتبار به منظور اصلاح مسیر این سایت افزود: ما در مرکز استان شرایط برگزاری مسابقات پاراگلایدر کشوری و حتی بین المللی را داریم که در سالهای گذشته تنها به دلیل نبود راه دسترسی مناسب از این امتیاز محروم ماندیم.
رییس کمیته ورزش های هوایی خراسان شمالی در بخش دیگری به فعالیت پررنگ بانوان در این رشته اشاره کرد و افزود: اکنون بیش از 10 بانوی ورزشکار در استان در رشته پاراگلایدر فعالیت می کنند.
وی اضافه کرد: تا پنج سال پیش شمار پاراگلایدرسواران این استان کمتر از انگشتان یک دست بود اما اکنون با برگزاری کلاس های متعدد آموزشی، شمار فعالان این عرصه به حدود 60 نفر رسیده و ورزشکاران بسیاری از جای جای استان به این رشته روی آورده اند.
موفق افزود: در جشنواره های استانی و برنامه های تمرینی، حتی ورزشکارانی از سایر استان های همجوار در این سایت ورزشی به پرواز در می آیند.
به گزارش ایرنا سایت ورزش های هوایی "مهنان" بجنورد، جمعه گذشته میزبان پاراگلایدر سواران استان در قالب جشنواره ورزش های هوایی خراسان شمالی بود.
پرداختن به ورزش های هوایی از پنج سال پیش با تشکیل کمیته ورزش های هوایی خراسان شمالی در این خطه رنگ جدی تری به خود گرفته و اکنون حدود 60 مرد و زن در این رشته فعالیت دارند. ک/3
ا/626


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن