تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821220825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان بلدی خبر داد:
خرید بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس خوزستان
اهواز ـ خبرگزاری مهر: رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش خوزستان از خرید بیش از 10 میلیارد ریال تجهیزات برای مدارس این استان خبر داد.



اسفندیار بلدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال برای آغاز سال تحصیلی جدید خرید تجهیزات هوشمند سازی مدارس عادی به مبلغ 720 میلیون تومان و برای مدارس استثنایی استان خرید به مبلغ 297 میلیون تومان انجام شد.

وی افزود: خرید تجهیزات جهت هنرستان های کاردانش و فنی و حرفه ای به مبلغ 124 میلیون تومان و خرید کتب درسی دانش آموزان مقطع ابتدایی، فنی و حرفه ای و کاردانش و توزیع میان نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان نیز انجام شده است.

رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش خوزستان تصریح کرد: برای شروع سال تحصیلی جدید هماهنگی و مکاتبه با اداره کل نوسازی مدارس به منظور تامین تجهیزات به ویژه میز و نیمکت واحدهای آموزشی استان و هماهنگی با شهرداری و شورای شهر به منظور رنگ آمیزی بعضی از واحدهای آموزشی نیز انجام شده است.

بلدی خاطرنشان کرد: جمع آوری وسایل اسقاطی و خودروهای فرسوده مدارس و انتقال به انبار مرکزی، خرید تجهیزات برای اداره کل آموزش و پرورش به مبلغ 79 میلیون تومان و تعمیر، مرمت و بازسازی سالن اجتماعات امام سجاد با ظرفیت 210 نفر در اداره کل آموزش و پرورش استان از دیگر اقداماتی بود که برای ورود به آغاز سال تحصیلی جدید انجام شده است.

وی عنوان کرد: طی 16 مرحله 850 نفر از دانش آموز را جهت مسابقات پرورشی و تربیت بدنی به خارج از استان اعزام شده که ایاب و ذهاب آن ها توسط این اداره تامین شده است.

رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: رنگ آمیزی ساختمان الغدیر کیانپارس و تامین تجهیزات اداری جهت راه اندازی دفتر نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان خوزستان و مرمت و بازسازی بخشی از این ساختمان جهت انتقال درمانگاه فرهنگیان استان به این مکان با اعتباری بالغ بر 140 میلیون تومان انجام شد.

بلدی ادامه داد: طبق هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با مدیرعامل توزیع نیروی برق خوزستان و توزیع نیروی برق اهواز مقرر شد که بدهی ادارات آموزش و پرورش و مدارس اهواز، باوی، حمیدیه و کارون تا پایان سال 92 پس از تخصیص اعتبار پرداخت شود ولی از سال 93 به صورت ماهیانه و بدون در نظر گرفتن بدهی های قبلی پرداخت می شود.

وی یادآور شد: پیگیری و مکاتبه با اداره کل نوسازی به منظور تشکیل پروژه های نیمه تمام در استان به صورت ویژه انجام شد که برخی از این پروژه ها نیز در هفته دولت تکمیل و افتتاح شد. مرمت و بازسازی سرویس های بهداشتی مدارس، آبخوری، ایزوگام برخی از مدارس انجام شده است.

رئیس اداره پشتیبانی و خدمات آموزش و پرورش خوزستان در پایان با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: امیدوارم تمامی مسئولان آموزش و پرورش بتوانند موفقیت های  فراوانی را در زمینه های علمی کسب کنند. با وجود این خرید تجهیزات اما هنوز هم مشکلات زیادی در این بخش داریم که از تمامی خیران، اولیا و سایر ارگان ها تقاضا داریم تا به ما کمک  کنند.


۱۳۹۳/۶/۲۶ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن