تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820292748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش AFC از تمديد قرارداد کي‌روش


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گزارش AFC از تمديد قرارداد کي‌روش
سايت کنفدراسيون فوتبال آسيا در گزارشي اعلام کرد کارلوس کي‌روش قرارداد 4 ساله‌اي را با فدراسيون فوتبال ايران امضا کرد.
به گزارش نامه نیوز ، سایت کنفدراسیون فوتبال صبح امروز در گزارشی با تیتر" کارلوس کی‌روش قرارداد چهار ساله جدیدی با ایران امضا کرد" به وضعیت تیم ملی فوتبال ایران و از تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی با فوتبال ایران خبر داد.


 در این گزارش آمده است: "کارلوس کی‌روش سرانجام به هفته‌ها عدم قطعیت بین او و فدراسیون فوتبال و تردیدهای موجود پایان داد و سه‌شنبه عصر قرارداد جدیدی را با فدراسیون فوتبال امضا کرد. درحال حاضر انتظار می‌رود این مربی هدایت تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا که ماه ژانویه برگزار می‌شود را برعهده داشته باشد."


در ادامه این مطلب به نخستین اظهار نظر کارلوس کی‌روش پس از تمدید قرارداد جدید با فدراسیون فوتبال ایران هم اشاره شده است: " هدف نخست‌مان کسب مدال در جام ملت‌های آسیا است، پس باید به سختی کار کنیم. همانطور که می‌‎دانید من از فردی نیستم که تنها وعده بدهم و باید با تلاش بسیار و کار سخت بتوانیم به اهداف‌مان دست یابیم."


سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران اضافه کرد: "هدف دوم‌مان بسیار روشن و آسان است، ما می‌خواهیم جواز حضور در جام جهانی 2018 روسیه را بدست آورد.


کارلوس کی‌روش سرمربی 60 ساله که به همراه ایران به جام جهانی 2014 صعود کرد، در گروه F آن رقابتها ابتدا به نتیجه صفر بر صفر مقابل نیجریه رسید، سپس برابر آرژانتین با گل دقایق پایانی شکست خورد و در بازی سوم برابر بوسنی با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.


تیم ملی فوتبال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا با تیم‌های امارات، بحرین و قطر هم گروه است که در نخستین بازی خود در آن رقابتها، روز 11 ژانویه در ورزشگاه ملبورن مقابل بحرین به میدان می‌رود.




منبع: مهر


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن