تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821241218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شناسایی ظرفیت های تبریز سال های متمادی وقت نیاز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان شرقی حجت الاسلام حمیدی:
شناسایی ظرفیت های تبریز سال های متمادی وقت نیاز دارد
تبریز- خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار کلانشهر تبریز گفت: برای شناسایی ظرفیت های تبریز سال های متمادی مورد نیاز است.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حمیدی شامگاه سه شنبه در مراسم رونمایی از کتاب های نفیس نویسنده های تبریز که در کتابخانه مرکزی تبریز برگزار شد، با اشاره به مهم ترین اهداف برگزاری هفته نکوداشت تبریز افزود: هدف از برگزاری هفته نکوداشت تبریز معرفی تمام ظرفیت های شهر برای مردم ایران بود. وی اظهار داشت: تبریز دارای ظرفیت های و سرمایه های عظیمی است که در طول یک هفته نمی توان تمام ظرفیت های شهر را معرفی کنیم و این امر نیازمند سال های متمادی است. معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار کلانشهر تبریز رونمایی از کتاب های نفیس را یکی از مهم ترین برنامه های هفته نکوداشت تبریز دانست و ادامه داد: تاکنون چندین کتاب نفیس در هفته نکوداشت تبریز رونمایی شده است. حجت الاسلام حمیدی خاطرنشان کرد: کتاب تبریز فیروزه اسلام و تبریز و فرهنگ تشیع اثر هادی هاشمیان، کتاب نسخه های خطی کتابخانه مرکزی تبریز اثر نخجوانی ها، کتاب محلات قدیم تبریز، طرح جامع گرشگری کلانشهر تبریز، کتاب نشریات تبریز، تهیه سی دی مستند باغ شهر تبریز از جمله اقدامات مهم شهرداری در خصوص شناسایی گنجینه های تبریز در هفته نکوداشت تبریز است. وی با قدردانی از تلاش حامیان برنامه های نکوداشت تبریز گفت: در طول هفته نکوداشت تبریز افراد زیادی برای برگزاری باشکوه تر برنامه های شهرداری تلاش کردند و ضرورت دارد که قدردان تمام زحمات آنها باشیم.


۱۳۹۳/۶/۲۶ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن