تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803313583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاجیکستان میزبان نخستین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پس از توافقات اجلاس سران همکاری های شانگهای تاجیکستان میزبان نخستین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران می شود خبرگزاری پانا: مدیر پروژه های نمایشگاه ایران گفت: تاجیکستان پس از مذاکرات اقتصادی کشورهای آسیای میانه در اجلاس سران همکاری های شانگهای، میزبان نخستین نمایشگاه اختصاصی کالاهای ایران در در شهر دوشنبه است.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۶ شهريور ساعت 11:44



به گزارش خبرگزاری پانا، دکتر علیرضا صدر زاده با اشاره به جزئیات و زمان برگزاری این نمایشگاه در کشور تاجیکستان اظهار کرد: نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران پس از 5 سال، در شهر دوشنبه تاجیکستان می تواند با حضور بیش از 100 گروه کالایی از شهرهای، تهران، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، زنجان، کرمان، فارس، آذربایجان غربی، گیلان و مرکزی، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان برگزار شود.
مدیر پروژه های نمایشگاهی ایران با اشاره به بازار 80 میلیونی ایران که بر بازار 300 میلیونی منطقه نیز تاثیرگذار است، گفت: تاجیکستان به عنوان محور صادراتی ایران پس از کشورهای همجوار، می تواند به مرکز نمایشگاهی ایران در کشورها آسیای میانه تبدیل شود، که برگزاری نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در این کشور به عنوان آغاز دور جدید تعاملات اقتصادی ایران و تاجیکستان است.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ 21 آبان ماه به مدت 4 روز در شهر دوشنبه در فضای نمایشگاهی کاخ باربد برگزار می شود، تصریح کرد: در نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران، بخش صنایع غذایی، ماشین آلات و مصالح ساختمانی، انرژی، عمران و راه سازی، خدمات فنی و مهندسی و مخابراتی، صنایع دستی و فرش، لوازم خانگی، ماشین آلات نساجی، پوست و چرم، تجهیزات و دستگاه های استخراج معدن، صنایع نیروگاهی، دامپروری و کشاورزی و سد سازی، حضور فعال تری نسبت به سایر توانمندی های کشور در این نمایشگاه دارند.
مدیر پروژه های نمایشگاهی ایران با اشاره به برنامه ریزی ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران درتاجیکستان و رایزن بازرگانی ایران در این کشور، افزود: کشور تاجیکستان یکی از مبادی و مقاصد صادراتی و وارداتی کشورهای آسیای میانه به شمار میرود و از این رو می تواند سهم صادرات مجدد ایران و تامین مواد اولیه صادراتی از این کشور به بازارهای هدف کشورهای همجوار آسیای میانه را تسهیل و تامین کند.
وی با بیان اینکه تاجیکستان محور صادراتی کشورهای افغانستان و روسیه است، اظهار کرد: پس از سفر رئیس جمهور ایران به کشور تاجیکستان، تحولات اقتصادی گسترده ای در حوزه افزایش فعالیت های اقتصادی ایران با کشور های آسیای میانه محقق شد که برگزاری این رویداد اختصاصی نخستین گام از توسعه مناسبات اقتصادی ایران و تاجیکستان است.
      گفتنی است، نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در تاجیکستان از 21 لغایت 24 آبان ماه در محل نمایشگاهی شهر دوشنبه در کنار کاخ باربد در فضای مسقف و باز به مساحت  1000 متر مربع توسط شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی ایران برگزار می شود.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن