تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خراسان جنوبي رتبه نخست ديدار با جانبازان بالاي 25 درصد و والدين شهدا


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۲۸ق.ظ)
خراسان جنوبي رتبه نخست ديدار با جانبازان بالاي 25 درصد و والدين شهدا مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان جنوبي گفت: بنياد خراسان جنوبي در ديدار با جانبازان بالاي 25 درصد و والدين شهدا رتبه نخست کشور را کسب کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام والمسلمين معصومي از کسب رتبه اول در بحث ديدار از والدين معظم شاهد و همچنين جانبازان بالاي 25ديدار خبر داد و افزود: استان خراسان جنوبي توانست از ابتداي سال جاري با همت کارکنان خدوم بنياد، مديران کل، ائمه جمعه و فرمانداران و مسوولان در سطح استاندر ديدار با جانبازان بالاي 25 درصد و والدين شهدا رتبه نخست کشور را کسب کند.
وي افزود: اين استان با انجام 62درصد ديدارها با جانبازان بالاي 25 درصد و 68درصد ديدار با والدين معظم شاهد، مقام اول را در سطح کشور کسب کند.
حجت الاسلام والمسلمين معصومي با تأکيد بر کسب خبر و مراجعه بيش از پيش به خاندان معظم شاهد و ايثارگر جهت برطرف سازي مشکلات و ديدار و تفقد از ايشان در سطح استان، افزود: ديدار و نشست با خانواده معظم شهدا منجر به تقويت روحيه ما مديران، براي خدمت رساني بيشتر به مردم مي شود.
وي با تقدير از رشادت ها و پايمردهاي شهدا و جانبازان تصريح کرد: طبق فرموده امام (ره) که شهدا و خانواده هاي آنها را چشم و چراغ ملت مي دانستند، ما به عنوان مسوول وظيفه داريم و افتخار مي کنيم که خدمتگزاران ملت و خانواده هاي شهدا باشيم؛ زيرا ياد شهدا و ايثارگران به ما روحيه مضاعف و قوت قلب در راه خدمت رساني بيشتر به مردم مي بخشد.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران خراسان جنوبي، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال جنگ تحميلي، گفت: هفته دفاع مقدس يادآور رشادت و پايمردي رزمندگان اسلام و شهداي والامقامي است که با نثار جان خود از ميهن، دستاوردها و ارزش‌هاي انقلاب پاسداري کردند تا امروز کشور در آرامش و امنيت بسر برد.
حجت الاسلام معصومي، هفته دفاع را يادآور دفاع از عزت انساني اسلامي دانست و افزود: بايد حماسه‌ها، روحيه رشادت طلبي و دلاورمردي‌هاي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس براي نسل نوجوان و جوان کشور تبين شود؛ چرا که ترويج فرهنگ دفاع مقدس، انقلاب را در مقابل تهديدها و ترفندهاي دشمنان بيمه مي‌کند.
وي يادآور شد: پاسداشت خون شهدا و زنده نگاه‌ داشتن ياد و خاطره اين عزيزان و همچنين ارج نهادن به جان‌فشاني‌هاي جانبازان، ايثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والاي آنان کمترين کاري است که بر عهده ما قرار دارد که بايد به نحو شايسته انجام شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن