تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821018072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمیدرضا ترقی: اقتصاد کشور تغییر کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: حمیدرضا ترقی: اقتصاد کشور تغییر کرده است تهران - ایرنا - معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: رفته رفته چرخ اقتصاد کشور در حال چرخش کردن است و پس از یک سال این وعده در سرازیری اجرا شدن قرار گرفته، بویژه با توجه به اینکه قرار است یارانه های تولید هم پرداخت شود که مقدمه خوبی برای تغییر شرایط اقتصادی است.


حمیدرضا ترقی ادامه داد: مهم  ترین وعده آقای روحانی در آغاز به کار دولت یازدهم این بود که «کاری می کنیم که هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژ»؛ اما این امر کامل محقق نشده است.
وی افزود: در حوزه سیاست خارجی آقای روحانی گفتند که سعی می کنند مشکلات و چالش های پیش روی پرونده هسته ای را برطرف کرده و از طریق لغو تحریم ها بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند.
ترفی اظهار کرد: در یک سال گذشته برای تحقق این امر تلاش های زیادی شده و حمایت های قابل توجهی هم از سوی مقام معظم رهبری انجام شده است. همه مردم هم از این روند پشتیبانی کردند تا این مذاکرات به نتیجه برسد.
معاون بین الملل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: منتظریم ببینیم مذاکرات نیویورک به کجا می رسد و آیا تا آذرماه توافقی حاصل می شود یا خیر. برای همین درباره این وعده آقای روحانی پس از این زمان می توان قضاوت کرد. اما تاکنون بسیاری از اختلافات حل و فصل شده اما به هر حال مسائلی که باقی مانده، اختلافات جدی بر سر آن وجود دارد و در مذاکرات بعدی پیگیری خواهد شد.
*روزنامه ایران
اول**


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن