تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819657326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداري تبريز مدال نقره جام باشگاه هاي اسيا را كسب كرد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
شهرداري تبريز مدال نقره جام باشگاه هاي اسيا را كسب كرد
تیم سرکل کبدی شهرداری تبریز نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا موفق شد در اسلام آباد پاکستان به عنوان نایب قهرمانی رقابت ها دست پیدا کند.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، سومین دوره رقابت های سرکل کبدی باشگاههای آسیا با حضور 8 تیم در اسلام آباد پاکستان از روز 22 شهریور ماه به مدت 5 روز برگزار شد و تیم شهرداری تبریز قهرمان لیگ برتر سرکل کبدی ایران به عنوان نماینده کشورمان در این دوره از رقابت ها حضور پیدا کرد .

کبدی کاران شهرداری تبریز پس از صعود از گروه خود در مرحله نیمه نهایی با شکست نماینده افغانستان به دیدار نهایی راه یافتند تا در برابر نماینده کشور میزبان دیدار پایانی را برگزار کنند.

ایرفورس پاکستان و شهرداری تبریز برگزار کننده فینال سومین دوره رقابت های جام باشگاههای سرکل کبدی آسیا بودند که در نهایت تیم ایرفورس با استفاده از امتیاز میزبانی و حمایت تماشاگران خود در دیداری نزدیک موفق شد نماینده کشورمان را شکست دهد تا جام قهرمانی در پاکستان باقی بماند. بدین ترتیب تیم کشورمان با قبول شکست در دیدار فینال به مدال نقره بسنده کرد .

مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا برگزار شد و مدال و کاپ قهرمانی تیم های برتر مسابقات با حضور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و سایر مسئولان کشور پاکستان به ورزشکاران اهداء گردید.

اسامی بازیکنان و کادر فنی اعزامی بدین شرح می باشد :

بهرام اسماعیل زاده، عسگر عازمی، بهنام خبازی،امیر انگوتی، امیر دهقانی، واحد علیزاده ، رامین حیدری ، حامد حسین زاده،هادی همتی ، پیمان اسکندریان، حمید زیرکی، احد متینی و سینا فروهر

سرمربی مجید بهرامی
سرپرست حسین برومند فر

در دوره گذشته این رقابت ها که در کشور امارات شهر دوبی برگزار شد تیم فولاد مهر سهند آذربایجان شرقی به مقام سوم باشگاههای آسیا دست یافته بود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن