تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819254147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال جامعه ورزش همدان از قهرمانان پینگ پنگ پیوند اعضا خاورمیانه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استقبال جامعه ورزش همدان از قهرمانان پینگ پنگ پیوند اعضا خاورمیانه همدان- ایرنا- جامعه ورزش استان همدان امروز دوشنبه از قهرمانان رشته پینگ پنگ پیوند اعضا اعزامی به رقابت های منطقه خاورمیانه استقبال کردند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، بازیکنان پینگ پنگ بیماران خاص و پیوند اعضا همدان در بازگشت از پنجمین مرحله مسابقات خاورمیانه مورد استقبال جامعه ورزش و مسوولان ورزش استان همدان قرار گرفتند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: در رقابت های تنیس روی میز پیوند اعضا منطقه خاورمیانه و رده سنی زیر 30 سال بهاره بیگی از همدان نشان طلا را به خود اختصاص داد و در همین رده سنی معصومه برجی صاحب گردن آویز نقره ای شد.
"حمدالله چاروسایی" افزود: همچنین در رده سنی بالای 30 سال سمیه کریمی نشان نقره را کسب کرد و تنها بازیکن غیر همدانی از استان اراک صدیقه صفری بود که نشان طلای بالای 30 سال را کسب کرد.
وی بیان داشت: هدایت تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات را فائزه ابوطالبیان از همدان بر عهده داشت.
پنجمین دوره مسابقات قهرمانی خاورمیانه ای ورزشهای پیوند اعضا سال 2014 به مدت یک هفته در استامبول ترکیه برگزار شد و روز گذشته به پایان رسید.
همدان یکی از قطب های اصلی تنیس روی میز بانوان پیوند اعضا کشور است.
7520/2624


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن