تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در يكي از محروم ترين مناطق خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > خوزستان مقتدایی خبر داد:
نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس در يكي از محروم ترين مناطق خوزستان
اهواز ـ خبرگزاري مهر: استاندار خوزستان از نواخته شدن زنگ آغازين در يكي از محروم ترين مناطق اين استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن مقتدايي پيش از ظهر امروز در جلسه شوراي آموزش و پرورش كه در سالن جلسات استاندار برگزار شده بود اظهار كرد: می خواهیم در شوراي آموزش و پرورش کاری انجام دهيم که آیندگان بدانند با امکانات بالقوه تمام تلاش خود را برای ارتقای جایگاه آموزش و پرورش انجام داده ایم و شرمنده آنها نباشیم. بايد جوانان را به گونه اي تربيت و هدايت كنيم که آنها را به جای حضور در زندان، در دانشگاه ببینیم.

وي افزود: یک همایش را با حضور مدیران مدارس و اولیای موثر و اعضای شورای آموزش و پرورش، خیرین و دستگاه های موثر برگزار می کنیم که خروجی این همایش بايد به گونه ای باشد تا مدیران مدارس معین هایی را در مدارس انتخاب كرده و مسائل آموزشی - تربیتی و مالی باید را در انتخاب معین لحاظ كنند.

استاندار خوزستان تصريح كرد: در مدارس باید تقسیم کار صورت بگیرد و عملکردهای ارائه شده در شورای آموزش و پرورش در حقیقت نتیجه فعاليت معین در مدارس است.

مقتدايي خاطرنشان كرد: با آمار و ارقام مطمئن هستیم که خوزستان در اقتصاد مقاومتی اول و پیش قراول است. در حقيقت خوزستان عملكرد بسيار خوبي در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي داشته است. همچنين برنامه هاي استقبال از مهر (بازگشایی مدارس) در خوزستان بسیار عالی و با بسیج عمومی انجام شد که هیچ استانی به اين اندازه همت عالی را ندارد.

وي عنوان كرد: تركيبي از همايش مذكور و فعاليت هاي بازگشايي مدارس بايد به جلوه حضور در نماز جمعه منتهي شود. يعني قشر فرهنگيان و دانش آموزان ما بايد در اولين جمعه بعد از آغاز سال تحصيلي به شكل ويژه و منسجم در نماز جمعه حضور پيدا كنند.

استاندار خوزستان در پايان گفت: زنگ بازگشايي مدارس در يكي از محروم ترين مناطق استان نواخته مي شود. 130 ميليارد تومان مطالبه آموزش و پرورش بايد از دستگاه اجرايي و كارخانجات وصول شود.

غلامرضا صدیقی راد مدیر کل بهزیستی خوزستان نيز در اين جلسه عنوان كرد: بحث نیروی انسانی و مشکل دوزبانه و پیش دبستانی مشکلاتی است که از سوي آموزش و پرورش به ما اعلام شده است. در زمينه پیش دبستانی یک تفاهم نامه منعقد کردیم كه در آن 40 مهدکودک در 17 شهرستان تابعه دارای مشکلات دوزبانه در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهیم.

وي تاكيد كرد: در حال برنامه ریزی برای حل مشکل بازماندگان از تحصیل  هستیم و 12 هزار کودک را نيز در مراکز پیش دبستانی پذیرش كرده و سرفصل های آموزشی پیش دبستانی را تهیه می کنیم. برای حل مشكلات دانش آموزان دو زبانه نیاز به یک سری یارانه کمکی داریم.
 






















۱۳۹۳/۶/۲۴ - ۱۵:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن