تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818780375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه راضی از جدال سخت والیبالیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: همه راضی از جدال سخت والیبالیست ها


تیم ملی والیبال ایران، نخستین بار به جمع شش تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان صعود کرد و این صعود رضایت همگان از مربیان، بازیکنان و سرمربیان داخلی، و حتی رئیس فدراسیون والیبال آمریکا و دستیار سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان را در پی داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، راهیابی بی سابقه والیبال ایران به دور پایانی مسابقه های والیبال قهرمانی جهان، خیلی ها را خوشحال و شگفت زده کرد. البته علاقه مندان به والیبال و اهل فن، با توجه به روند پیشرفت سال های اخیر والیبال کشورمان، چنین صعودی را حق ایران می دانستند، اما از آنجا که این موفقیت را در عمل ندیده بودیم، باورش برایمان سخت بود و صد البته، خوشحال کننده!   ضمن شادباش این موفقیت، واکنش های برخی از مسئولان، مربیان و بازیکنان داخلی و خارجی را در این باره می خوانیم:
کواچ: رقابت های قهرمانی جهان جذابیت های خاص خود را دارد
اسلوبودان کوآچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، در نشست خبری پس از برتری تیم ایران مقابل صربستان، گفت: به عنوان یک صرب می دانم که تیم ملی صربستان، چه قدرتی دارد و چقدر خوب می تواند بازی کند. تیم ملی والیبال ایران، برابر صربستان خوش شانس بود، چون آنها بی هیچ فشاری بازی می کردند. همین موضوع، کسب 3 امتیاز بازی را برای ایران راحت تر کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران، با بیان اینکه خیلی نگران بودم که پس از شکست 3 بر 2 مقابل لهستان، چطور می خواهیم مقابل صربستان بازی کنیم، گفت: حالا از نتیجه کسب شده و از عملکرد بازیکنانم، خوشحالم.
  وی افزود: هنوز دیگر بازی های گروه ایران تمام نشده است و شاید شکست صربستان برای صعود ایران کافی نباشد، با وود این، مسابقه های قهرمانی جهان، همچنان جالب و فوق العاده است.

کولاکوویچ: بازیکنان صربستان ناامید بودند
ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال صربستان، در نشست خبری پس از شکست مقابل تیم ملی والیبال ایران، گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم، آرزوی موفقیت برای تیم ملی والیبال ایران در ادامه این رقابت هاست. از عملکرد بازیکنان جوانم، راضی ام، اما صربستان به دنبال نتیجه نبود.
 
غلامی:صعود هدیه خدا بود
عادل غلامی، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران، پس از پیروزی ایران مقابل صربستان، و شکست آمریکا برابر آرژانتین، و صعود تیم ایران به جمع 6 تیم نخست رقابت های قهرمانی جهان، گفت: فکر می کردیم صعود کنیم؛ اما نه این طوری؛ صعود در دقیقه 90 را خدا به ما هدیه کرد. خوشحالیم. واقعا زحمت کشیدیم برای اینکه به اینجا برسیم و شاکر خداوند نیز هستیم.
وی افزود: خودم به شخصه از ولاسکو و تیم آرژانتین متشکرم که مردانه جنگیدند و آمریکا را شکست دادند. ولاسکو در نبوش هم به والیبال ایران کمک کرد. البته از تک تک بچه های تیم و کادر فنی که این روزها همدل بودند، زحمت کشیدند و یکدل و یک جهت جلو رفتند و نتیجه گرفتند، هم متشکرم.
  ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: هنوز کارمان در رقابت های قهرمانی جهان تمام نشده و بازیکنان مصمم اند و می توانند به جایگاه بالاتر برسند.

محمودی: حذف ایران، ظلم بود
شهرام محمودی، پشت خط زن تیم ملی والیبال، که با صعود ایران به جمع 6 تیم برتر رقابت های قهرمانی جهان، ذوق زده شده بود، گفت: خدا جواب زحماتمان را داد. خیلی ظلم بود اگر با هفت برد و دو باخت، حذف می شدیم. خدا را شکر که بردیم. این لحظه، لحظه بزرگی برای مردم و ورزش ایران است.
وی افزود: در رقابت های قهرمانی جهان، جامی به این معتبری و مهمی، جزو 6 تیم برتر شدیم؛ فقط جای تبریک دارد به همه آنهایی که زحمت کشیدند. نمی دانم  چه باید بگویم. باورتان نمی شود، اگر حذف می شدیم، هیچ وقت این روز را فراموش نمی کردیم. مبارک مردم باشد که با دعاهایشان برایمان انرژی می فرستادند.
 
تبریک داگلاس بیل به دکتر داورزنی
داگلاس بیل، رئیس فدراسیون والیبال آمریکا، که در مرحله نخست رقابت های قهرمانی جهان، به عنوان مدیر فنی تیم های ملی آمریکا در کنار تیم ملی کشورش حضور داشت، پس از صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی رقابت های قهرمانی جهان، در پیامی به دکتر داورزنی، این موفقیت را تبریک گفت.
  پیام تبریک کاندیدای بهترین مربی قرن بیستم والیبال به قرار زیر است:
راه یافتن تیم ایران به مرحله سوم رقابت های جهانی، کار بسیار بزرگ و با اهمیتی بود که لازم است این موفقیت را به شما، همکارانتان و اعضای تیم ملی تبریک بگویم. امیدوارم به زودی شما را در کنگرۀ جهانی والیبال ببینم.

گاردینی: ایران قدرتمندانه می جنگد
آندره گاردینی، دستیار سرمربی سابق تیم ملی والیبال لهستان، گفت:  تیم ایران، فارغ از هر نتیجه ای، تیم قدرتمند و خوبی است. قدرتمندانه می جنگند. ایرانی ها ثابت کرده اند پیشرفت چشمگیری داشته اند و همین طور، راه موفقیت را روز به روز بهتر طی می کنند. ایران، والیبال را زیبا بازی می کند و خوشحالم ایران به جمع 6 تیم برتر صعود کرد.
 


دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن