تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشرافيت و رفتار حرفه اي دو عامل موفقيت پليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۴۸ب.ظ)
اشرافيت و رفتار حرفه اي دو عامل موفقيت پليس فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان اشرافيت در حوزه کاري و رفتار حرفه اي در برخوردها و وظايف را از عوامل مهم در موفقيت مأموريت هاي پليس عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار سرتيپ دوم پاسدار حسين رحيمي صبح امروز در جمع کارکنان انتظامي و يگان ويژه استان سيستان و بلوچستان بابيان اين مطلب که مراسم صبحگاه، مقدس و برنامه هاي آن پر از محتوا است، افزود: اصل و اساس کار پليس نظم و انضباط است و تمايز آن نيز با ساير سازمان ها و نهادها در همين امر است.
سردار رحيمي با اشاره به بازگشايي مدارس عنوان داشت: پليس راهنمايي و رانندگي و انتظامي استان سيستان و بلوچستان در اين روز آماده هستند تا فضايي امن و ايمن را براي مردم و خانواده هايشان ايجاد نمايند.
وي حضور پليس را باعث آرامش شهروندان و همچنين ايجاد ترس و وحشت در قانون گريزان و نا امن کنندگان جامعه دانست و اظهار اميدواري کرد که پليس در اين ايام بتواند با برنامه ريزي هاي انجام شده و تلاش فرماندهان و کارکنان، حضوري محسوس، مشهود و اثربخش در جامعه داشته باشد.
فرمانده انتظامي استان سيستان و بلوچستان اشرافيت در حوزه کاري را بسيار با اهميت دانست و اظهار داشت: پليس حرفه اي پليسي است که در برخوردها و وظايف خود رفتار حرفه اي داشته باشد و در اين صورت است که مأموريت با موفقيت انجام خواهد شد.
به نقل از روابط عمومي پايگاه پليس، رحيمي با اشاره به در پيش بودن هفته ناجا گفت: خدماتي که به مردم ارائه خواهد شد بايد توام با لبخند و ادب باشد؛ زيرا مردم ولي نعمت ما هستند و پليس بايد خدمتگزار آنها باشد.
توجه به معيشت پرسنل موضوع ديگري بود که سردار رحيمي به آن پرداخت و خاطر نشان کرد: با توجه به حمايت هاي فرمانده محترم ناجا، تصميمات خوبي براي معيشت کارکنان انتظامي در اين استان گرفته شده است تا از اين طريق بتوان ضمن تقدير از تلاش کارکنان و حضور با صلابت آنان در مأموريت ها، خدمات ارزنده اي به مردم اين استان ارائه کرد.
گفتني است، در پايان مراسم صبحگاه عمومي پليس سيستان و بلوچستان، سرهنگ غلامعلي عسگري، معاون عمليات و سرهنگ غلامرضا جعفري، فرمانده انتظامي زاهدان، به نمايندگي از شش مدير نمونه استاني که از سوي فرمانده ناجا مورد تقدير قرار گرفته اند، لوح خود را از فرمانده انتظامي استان دريافت کردند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن