تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوشا به سعادت كسیكه عمل، علم، دوستى، دشمنى، گرفتن، رها كردن، سخن،سكوت ،كردار و گفتارش ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798360108




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاف هشت تیم در اولین روز دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مصاف هشت تیم در اولین روز دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا تهران- ایرنا- در حالی که آرسنال به دنبال برد مقابل دورتموند است، اولین شب دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شاهد بازگشت لیورپول و همچنین حضور آتلتیکو مادرید نایب قهرمان فصل گذشته است.


به گزارش تارنمای فیفا، روز سه شنبه هشت دیدار لیگ قهرمانان اروپا در گروههای ای ، بی ، سی و دی برگزار می شود.
گروه ای
یوونتوس مقابل مالمو
یوونتوس تحت هدایت آنتونیو کونته نتوانست برتری خود را در سری آ ایتالیا، در اروپا تکرار کند و ماسیمیلیانو آلگری اهمیت شروع پیروزمندانه مقابل مالمو در تورین را می داند. قهرمان ایتالیا که آرتورو ویدال را به همراه ندارد، با شکست دو بر صفر اودنیزه در روز شنبه نیروی تازه ای گرفته است.
مالمو قهرمان سوئد در سال 1979 فینالیست جام اروپا شد، اما این اولین حضور آنها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود.
المپیاکو مقابل آتلتیکو مادرید
قهرمان اسپانیا و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا اولین دیدار خود را مقابل المپیاکو در ورزشگاه کاراسکاکیس یونان آغاز می کند.
آتلتیکو که در ماه مه مقابل رئال مادرید مادرید چهار بر یک شکست سنگینی خورد، روز شنبه انتقام این شکست را با کسب نتیجه دو بر یک در سانتیاگو برنابئو گرفت و اکنون قوت قلب پیدا کرده است.
دیه گو سیمئوته سرمربی آتلتیکو مادرید به دلیل درگیری در دقایق پایانی فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا از کنار زمین اخراج شد و یک جلسه از حضور در کنار زمین در یک دیدار اروپایی محروم است.
تیم المپیاکو که در فصل گذشته به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت، در فصل جاری تاکنون شکستی نداشته است.
گروه بی
لیورپول برابر لودوگورتس رازگراد
لیورپول دارنده پنج عنوان قهرمانی اروپا برای اولین بار از سال 2009 تاکنون به لیگ قهرمانان اروپا بازگشته و میزبان قهرمان بلغارستان است. این تیم بلغاری اولین بازی خود را در مرحله گروهی آغاز می کند. دانیل استوریج از لیورپول مصدوم است، اما رحیم استرلیگ که در دیدار روز شنبه مقابل استون ویلا حضور نداشت، به ترکیب تیم بازمی گردد.
رئال مادرید مقابل اف سی بازل
مردان کارلو آنچلوتی قهرمان اروپا بعد از یک شروع ضعیف در دیدارهای فصل لالیگا، چشم به لیگ قهرمانان اروپا دوخته اند. آنها در دیدار شهرآورد مادرید مقابل آتلتیکو مادرید با نتیجه دو بر یک تن به شکست دادند و دومین شکست خود را در سه بازی لالیگا تجربه کردند. آنچلوتی بعد از آمدن تونی کروس و جیمز رودریگز هنوز نتوانسته است توازنی در تیم خود ایجاد کند.
از سوی دیگر، حضور ایکر کاسیاس دروازه بان و کاپیتان تیم زیر ذره بین قرار داشته است.
بازل قهرمان سوئیس فصل گذشته در مرحله گروهی حذف شد، با این حال چلسی را در دیدارهای رفت و برگشت شکست داد. پائولو سوسا پرتغالی هدایت این تیم را به جای مورات یاکین به عهده گرفته است.
گروه سی
بنفیکا مقابل زنیت سن پطرزبورگ
بنفیکا قهرمان پرتغال که فصل گذشته در فینال لیگ اروپا شکست خورد، در لیسبون به مصاف زنیت سن پطرزبورگ می رود. سرمربی پرتغالی زنیت سن پطرزبورگ، در فصل بسیار موفق خود با پورتو در سال 2010-2011رقیب اصلی بنفیکا بود. آندره ویاس بوآس با زنیت شروع خوبی داشته است و 10 دیدار متوالی را در تمام رقابتها با پیروزی پشت سر گذاشته است.
نوار شکست ناپذیری بنفیکا نیز در فصل جاری پاره نشده است.
موناکو مقابل بایر لورکوزن
موناکو که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ دسته یک فرانسه شد، به نظر می رسید به قدرتی دراروپا تبدیل شده است، اما جیمز رودریگز، رادامل فالکائو و سایر ستارگان تیم تابستان امسال از این تیم جدا شدند بدون آنکه جایگزینی برای آنها بیاید و مردان لئوناردو یاردیم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن، در خانه در منطقه سقوط به دسته پایین تر قرار دارند.
از سوی دیگر تیم لورکوزن به سرمربیگری راجر اشمیت، کاپیتان خود سیمون رولفس را به همراه ندارد، اما لارس بندر آمادگی دارد و هیونگ مین سون بازیکن کره ای که روز جمعه در دیدار مقابل وردربرمن به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و گلزنی کرد، احتمالا در ترکیب اصلی تیم به میدان می رود.
گروه دی
بوروسیا دورتموند مقابل آرسنال
دورتموند و آرسنال برای دومین فصل در لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار می گیرند. در آخرین دیدار دو تیم، حریف آلمانی دو بر یک در لندن پیروز شد، اما توپچی های لندن در آلمان یک بر صفر پیروز شدند. مردان آرسن ونگر به دنبال تکرار بازی خود در اینجا هستند تا شروع بدون شکست آنها ادامه یابد هر چند آنها متیو دبوشی را به علت مصدومیت در اختیار ندارند.
مردان یورگن کلوب روز شنبه در دیدار بوندس لیگا فرایبورگ را سه بر یک شکست دادند. شینجی کاگاوا در اولین بازی خود برای دورتموند از زمان بازگشت از منچستریونایتد گلزنی کرد. با توجه به غیبت شماری از بازیکنان از جمله مارکو رئوس و متس هاملز کاپیتان تیم، آنها به درخشش ستاره ژاپنی باز هم نیاز دارند.
گالاتاسرای مقابل آندرلخت
گالاتاسرای قهرمان ترکیه میزبان آندرلخت به دنبال شروع بهتری در فصل کنونی لیگ قهرمانان اروپاست. آنها فصل گذشته در استانبول مقابل رئال مادرید شش بر یک شکست سنگینی خوردند.
گالاتاسرای تحت هدایت چزاره پراندلی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا، باید عملکرد بهتری مقابل آندرلخت داشته باشد، حتی اگر نوار شکست ناپذیری قهرمان بلژیک در فصل جاری تاکنون پاره نشده باشد. گالاتاسرای در آخرین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا در گروه خود آخر شدند.
ورزشی(5)**1584


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن