تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820138801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعارهای ضد پرز در مادرید +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:
شعارهای ضد پرز در مادرید +عکس




شعارهای ضد پرز در مادرید +عکس جام جم ورزشی: با اینکه رئال مادرید در نقل و انتقالات خریدهای گران قیمتی انجام داد اما هواداران این باشگاه معتقدند این باشگاه اصلا در زمینه خرید بازیکن موفق نبوده.




به گزارش جام جم ورزشی ، این موضوع انتقادات زیادی را به سمت باشگاه و رییس آن یعنی فلورنتینو پرس وارد کرده است. پس از شکست رئال در دربی مادرید این انتقادها به اوج رسید و حتی کار به پخش شعارها و پارچه نوشته ها در سطح شهر رسید. سران رئال مادرید با همکاری شهرداری صبح روز شنبه این پارچه نوشته ها را از سطح شهر حذف کردند اما پس از شکست رئال مقابل اتلتیکو بخش قابل توجهی از هوداران با شعار " فلورنتینو ، استعفا" نارضایتی خود را از مدیر رئال ابراز داشتند.




دوشنبه 24 شهریور 1393 - 9:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن