تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819396668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اينزاگي: هم عصباني و هم خوشحالم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اينزاگي: هم عصباني و هم خوشحالم
سرمربي ميلان پس از يک مسابقه‌ي باورنکردني گفت از عملکرد دفاعي تيمش ناراضي است، اما همزمان از تلاش آن‌ها در يک‌سوم حمله هيجان‌زده شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپو اینزاگی ستاره‌ی سابق و سرمربی فعلی میلان پس از پیروزی تیمش در زمین پارما با نتیجه‌ی ۴-۵ می‌گوید که از دست بازیکنانش همزمان «عصبانی و خوشحال» است. در این بازی جیاکومو بوناونتورا قرمزوسفیدها را پیش انداخت، اما دو دقیقه بعد آنتونیو کاسانو با باز کردن دروازه‌ی تیم سابقش کار را به تساوی کشاند. کیسوکه هوندا و ژرمی منز دو گل دیگر را برای میلان به ثمر رساندند و سپس حملات تیم میزبان که پس از اخراج بونه‌را در ابتدای نیمه‌ی دوم روحیه گرفته بود با گل فلیپه به ثمر نشست.

نایجل دی‌یونگ دوباره اختلاف را به سود میلان زیاد کرد. اما ماجرا همچنان ادامه داشت و در عرض چند دقیقه آلساندرو لوکارلی برای پارما گلزنی کرد، فلیپه گلزن پارما از بازی اخراج شد و با گل دوم ژرمی منز اختلاف دوباره به دو گل رسید. با گل به خودی ماتیا دی‌شیلیو در دقایق پایانی نزدیک بود داشته‌های میلان بر باد برود، اما تیم پیپو اینزاگی سرانجام یک گل برتری را حفظ کرد و ورزشگاه انیو تاردینی را با سه امتیاز ترک کرد.

اینزاگی درباره‌ی این بازی می‌گوید: «بله من عصبانی هستم، اما ما باید خوشحال هم باشیم. تیم من فوق‌العاده است، نباید فراموش کنیم که فصل قبل اوضاع ما چه‌طور بود. بچه‌ها روحیه‌ی فوق‌العاده‌ای داشتند و علی‌رغم خطاهای ما در دفاع، هواداران باید از بازی خوشحال بوده باشند. حیف بود اگر ما این بازی را نمی‌بردیم. ما همیشه جلو بودیم. گل‌های ما روی کارهای ترکیبی فوق‌العاده به‌دست آمدند.»

حالا میلان دومین برد خود در دومین هفته‌ی رقابت‌ها را به‌دست آورده است، اما به‌رغم این پیروزی اینزاگی درباره‌ی چشم‌انداز قهرمانی برای تیمش حرف نمی‌زند. اما می‌گوید که قطعاً تیمش قابلیت شکست دادن قهرمان را در هفته‌ی آینده دارد. «تیم آن‌ها دور از دسترس است. ما باید چیزهای زیادی یاد بگیریم، اما درباره‌ی یک تک‌بازی در سن‌سیرو، کسی چه می‌داند؟ با اشتیاق و بازی باکیفیت می‌توانیم پیروز بشویم. سختی‌ها در راه اند، اما من به تیمم اعتماد دارم، من روحیه‌ی فوق‌العاده‌ای داریم. حالا فعلاً باید از حضور اشتراکی در بالای جدول لذت ببریم.»


پيپو اينزاگي (سرمربي)آث ميلان


1393/06/24 09:18  تعداد بازدید: 1,723





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن