تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819850963




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاردوست:تیم ملی والیبال ظرفیت قهرمانی در لیگ جهانی را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افشاردوست:تیم ملی والیبال ظرفیت قهرمانی در لیگ جهانی را دارد شهرری- ایرنا- دبیر فدراسیون والیبال کشورگفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان کشور پتانسیل و ظرفیت قهرمانی در لیگ جهانی را دارد.


"محمود افشاردوست" روز دوشنبه درحاشیه استقبال از ورود تیم ملی نوجوانان والیبال در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) درگفت وگوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان ما با ارایه بازی های منطقی و حرفه ای خود نشان داد که شایستگی حضور درجمع بهترین تیم های جهان را دارد.
وی افزود: این تیم با بهره مندی از بازیکنان جوان و باانگیزه پتانیسل بالایی داشته و تا بازیهای المپیک و بعد از آن نیز می تواند برای ایران اسلامی افتخار آفرینی کند.
وی تاکید کرد: سرمربی کار بلد ما با بکارگیری درست بازیکنان خود موفق شد تیم های بزرگی را از دور خارج کند.
افشاردوست تصریح کرد: تیم ما در گروه خوبی قرار گرفته است ولی نباید در طول این رقابت ها هیچ تیمی را دست کم بگیریم زیرا آن صورت صدمات جبران ناپذیری را خواهیم دید.
دبیرفدراسیون والیبال کشور تصریح کرد: امروز والیبال ایران به عنوان قدرت بزرگی در دنیا مطرح است و نگاه والیبال جهان نسبت به تیم ملی کشور تغییر کرده و مردم نیز از ما توقع دارند تا بتوانیم نتایج خوبی را بگیریم.
افشار دوست درخصوص تیم ملی نوجوانان نیز گفت: این تیم با هدایت کادر فنی در شرابط خوبی قرار دارد و با برنامه های خوبی که در نظر گرفته ایم در آینده از آنها می توان در رده بزرگسالان نیز استفاده کنیم.
به گفته وی، ملی پوشان نوجوانان کشورمان سرمایه ارزشمندی برای پشتوانه تیم بزرگسالان است.
1914/1724


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن