تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819699651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس زنداني بايرن رنگ آزادي را خواهد ديد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: رئيس زنداني بايرن رنگ آزادي را خواهد ديد
روز دوم ژوئن، دوران محکوميت اولي هوينس مدير پيشين باشگاه بايرن مونيخ در لندسبرگ منطقه کوچکي در جنوب ايالت بايرن آغاز شد. دادگاه وي را به علت فرار از پرداخت 28.5 ميليون يورو ماليات، به سه سال و شش ماه حبس محکوم کرده است.

 به گزارش "ورزش سه"، او در یک سلول هشت متر مربعی زندانی شده است و طبیعتا حق استفاده از موبایل یا لپ‌تاپ را ندارد.
وکلای معتمد اینک خبر از بهبود وضعیت او می‌دهند و می‌گویند ممکن است تخفیفی در روند مجازاتش صورت گیرد.
 
فرانک آرلوت از وزارت دادگستری بایرن برای 150 خبرنگاری که پیش از زندانی شدن هوينس، جهت بازدید از زندان لندسبرگ به آن شهر رفته بودند توضیح داد: "صرف نظر از اینکه زندانی چه کسی است، قوانین جزایی ایالت بایرن تسهیلاتی همچون مرخصی و خروج از زندان را برای همه زندانیان دربردارد. در بند سه این قانون آمده است: به منظور تسهیل در اجرای مجازات، زندانی حق دارد گاهاً با نظارت یا بی نظارت از زندان خارج شود.
البته مدت این آزادی ضمنی در قانون قید نشده است. اما به طور متداول 18 ماه قبل از به پایان رسیدن دوران حبس می‌تواند اجرا شود. البته شروط دیگری هم وجود دارد از جمله شخصیت و رفتار زندانی و اطمینان از اینکه مرخصی او امنیت شهروندان را به خطر نیندازد. تشخیص این امر و تعیین زمان مرخصی بر عهده مدیریت زندان است."
اگر هوينس مشمول این شرایط شناخته شود، تاریخ خروجش از زندان اوایل مارس 2016 خواهد بود. البته زندانیان واجد این شرایط تنها در طول روز حق دارند بیرون باشند و شب باید به زندان بازگردند.


اولي هوينسبايرن مونيخ


1393/06/24 01:00  تعداد بازدید: 634





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن