تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر ورزش و جوانان قهرمانی فرنگی کاران در جهان را تبریک گفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر ورزش و جوانان قهرمانی فرنگی کاران در جهان را تبریک گفت تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان با ارسال پیامی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان و رکوردشکنی حمید سوریان را تبریک گفت.


به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان عصر امروز (یکشنبه) با کسب یک طلا، یک نقره و دو برنز و 42 امتیاز برای نخستین بار در تاریخ به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
حمید سوریان نیز با کسب مدال طلای این مسابقات با یک طلای المپیک و شش طلای جهانی، پر افتخارترین کشتی گیر تاریخ ایران شد.
در بخشی از پیام محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان آمده است: بار دیگر ورزشکاران ایران حماسه آفریدند و با کسب عنوان قهرمانی در مسابقات جهانی ازبکستان، پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.
گودرزی در ادامه پیام خود آورده است: حلاوت این قهرمانی که برای نخستین بار در تاریخ کشتی فرنگی ایران اتفاق افتاد با رکورد شکنی حمید سوریان و کسب ششمین مدال طلای جهانی وی دو چندان شد.
وزیر ورزش و جوانان در انتهای پیام خود آورده است: این موفقیت بزرگ و غرور آفرین را به جامعه ورزش و ملت عزیزمان تبریک می گویم و آرزو می کنم همواره شاهد موفقیت جوانان برومند ایران در عرصه های بین المللی باشیم.
ورزشی (1) ** 2024**1379


23/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن