تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821246079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گوارديولا نگران آلونسو، اميدوار به ريبري


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: گوارديولا نگران آلونسو، اميدوار به ريبري
ژابي آلونسو خريد دقيقه آخر بايرن مونيخ در ديدار ديروز اين تيم برابر اشتوتگارت نمايش فوق‌العاده‌اي داشت. او ميانه زمين را مقتدرانه مديريت کرد و از پس وظيفه بازي‌سازي بخوبي برآمد.

 به گزارش "ورزش سه"، طبق آمار او 150 تماس با توپ داشت؛ 11 کیلومتر دوید و حتی در دقیقه 72 می‌توانست گل هم بزند، اما ضربه‌اش به تیرک دروازه برخورد کرد.
این ستاره اسپانیایی که نخستین بازی‌اش را در آلیاسن آرنا انجام می‌داد، بعد از پایان این دیدار گفت: "از بازی کردن در مقابل تماشاگاران مونیخی لذت بردم. بازی بسیار سختی بود و انرژی زیادی از ما گرفت، اما روی‌ هم‌رفته راضی‌ام."

او چند روز پیش در ازای مبلغ 7.5 میلیون یورو از رئال مادرید به مونیخ آمد و تا اینجای کار توانسته است درپی مصدومیت تیاگو، مارتینز و شواین‌اشتایگر خلأ خط میانی بایرن را پر کند.
پپ گواردیولا هم هیجان‌زده است و هم نگران. وی می‌گوید: "با وجود آلونسو بازی‌سازی تیم ما خیلی بهتر شده. او کارش را خیلی خوب بلد است. در پاس‌های بلند، پاس‌های کوتاه و کار دفاعی هوشمندانه رفتار می‌کند. اما او 32 سال سن دارد. برای داشتن بهترین کارآیی باید فقط سه روز یکبار از او استفاده کنم، اگر بخواهم بطور مداوم و فشرده از او کار بکشم می‌میرد!"
پپ در بازی برابر اشتوتگارت فرانک ریبری را 22 دقیقه به زمین فرستاد. او که بعد از سپری کردن مصدومیت، نخستین بار بود که در فصل جدید برای بایرن به میدان می‌رفت، در همین زمان کم موفق به گلزنی شد. گواردیولا برای بازی چهارشنبه مقابل منچسترسیتی در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روی این ستاره فرانسوی حساب ویژه‌ای باز کرده است. وی گفت ما به استعداد فرانک در نبردهای تن به تن نیاز داریم.
گفتنی است با برد دو بر صفری که بایرن مقابل اشتوتگار بدست آورد، بار دیگر باواریایی‌ها در جدول بوندسلیگا بالا آمدند.



ژابي آلونسوبايرن مونيخ


1393/06/23 17:56  تعداد بازدید: 1,623





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن