تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799107470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین زیورآلات هوشمند زنانه+عکس


واضح آرشیو وب فارسی:قیمت روز: بهترین زیورآلات هوشمند زنانه+عکس
 

اپل اما تنها شرکتی نیست که زیورآلات هوشمندی را تولید می‌کند که بسیاری از افراد تمایل دارند از آنها استفاده کنند، بلکه شرکت‌های طراح دیگری مانند Tory Burch Rebecca Minkoff و Opening Ceremony هم با همکاری شرکت‌های فعال تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید زیورآلات زیبا و مدرن با قابلیت‌های ارتباطی و هوشمند فعالیت می‌کنند. 
به گزارش دنیای اقتصاد، کاربردهای تکنولوژیک و هوشمند در این محصولات به‌گونه‌ای گنجانده شده است که طراحی مدرن و خاص آنها را برهم نمی‌زند و به همین دلیل بسیاری از کاربران به خصوص خانم‌ها علاقه زیادی به خریدن و داشتن این زیورآلات دارند. در همین راستا مجله آنلاین بیزینس اینسایدر به بررسی و معرفی بهترین زیورآلات هوشمند زنانه پرداخته است که آنها را در اینجا می‌بینید.



Ringly، انگشتر مهمانی که اعلانات تماس‌ها و پیام‌ها را ارسال می‌کند: این انگشتر با استفاده از بلوتوث به موبایل هوشمند کاربرانش مرتبط می‌شود و با لرزش خفیف یا روشن شدن نگینش به کاربر اعلانات مختلف را خبر می‌دهد. کاربران می‌توانند تنظیمات مربوطه را خود انجام دهند و تعیین کنند که چطور این اعلانات را دریافت کنند. مدیر شرکت تولیدکننده انگشتر Ringly درباره آن گفته است: «ما می‌خواستیم انگشتری تولید کنیم که با طراحی ساده و کلاسیک، بتواند قابلیت‌های تکنولوژیک مختلفی را در اختیار کاربرانش قرار بدهد.» انگشتر Ringly از طلای 18 عیار ساخته شده و نگین آن در انواع مختلف عقیق مشکی، یاقوت صورتی، مروارید رنگین کمانی و زمرد قابل سفارش خواهد بود.




النگوی MEMI که هنگام ارسال اعلانات روشن می‌شود: این النگو از جنس طلای سفید بوده و می‌تواند با گوشی موبایل آی‌فون کاربرانش هماهنگ شود تا همیشه به روز بماند. این النگو می‌تواند حتی در صورت دور بودن گوشی آی‌فون کاربرانش، اعلانات را با لرزش و روشن شدن به اطلاع آنها برساند. این النگو طراحی ساده و مدرنی داشته و وزن آن به حدود 2 اونس می‌رسد. این النگو در دو مدل طلای زرد و سفید در دسترس خواهد بود و قیمتی در حدود 200 دلار دارد.



دستبند هوشمند Opening Ceremony با همکاریIntel : این دستبند که با نام Dubbed MICA به بازار معرفی شده است، از امواج رادیویی G3 برای نمایش اعلانات روی صفحه نمایش تمام لمسی 6/1 اینچی خود استفاده می‌کند. این صفحه نمایش منحنی بوده و به راحتی می‌تواند روی مچ دست کاربران قرار بگیرد. این دستبند از جنس پوست مار بوده و روی آن سنگ‌های قیمتی به‌کار برده شده است.




کیف دستی Everpurse برای شارژ کردن گوشی موبایل: این کیف کاربرانش را از به همراه داشتن شارژ در میهمانی‌ها و مسافرت‌ها بی‌نیاز می‌کند. طراحی این کیف کوچک بوده و می‌تواند در جیب کاربران هم قرار بگیرد. این کیف در 6 طرح مختلف طراحی شده و قرار است مدل‌های جدید آن به زودی روانه بازار شوند. عملکرد شارژ کردن با این کیف به‌صورت بی‌سیم بوده و با انواع گوشی‌های موبایل سازگار است.




دستبند Netatmo June برای اخطار در زمان ایستادن در آفتاب شدید: این دستبند هوشمند که توسط طراحی فرانسوی Camille Toupet طراحی شده است، از حسگرهای مختلفی بهره‌می‌برد تا میزان اشعه UV محیط را اندازه‌گیری کند. بعد از آنکه کاربران اطلاعات مربوط به رنگ مو، چشم و پوست‌شان را در اپلیکیشن ویژه این دستبند وارد کردند، Netatmo June می‌تواند به کاربرانش در زمانی که آنها در معرض اشعه شدید آفتاب در طول روز قرار گرفته‌اند هشدار دهد.



دستبند هوشمند Rebecca Minkoff با همکاری Case-Mate: دو دستبند جدید و هوشمند این شرکت در هفته مد نیویورک رونمایی شد. این دستبندها از جنس طلا و چرم بوده و می‌توانند اعلانات مختلف را برای کاربرانشان ارسال کنند. این دستبندها از بلوتوث برای ارتباط با گوشی‌های موبایل بهره می‌برند و هنگام ارسال اعلانات لرزیده و روشن می‌شوند.



زیورآلات Cuff برای ایمنی و ارتباطات هوشمند: مانند بسیاری از دیگر زیورآلات هوشمند، این محصولات هم امکان دریافت و ارسال اعلانات را دارند و همچنین می‌توانند به حفظ ایمنی کاربرانشان هم کمک کنند. در موارد اورژانسی، کاربران این زیورآلات می‌توانند از کلید هشدار روی این زیورآلات استفاده کنند تا یک پیام فوری برای یک دوست یا افراد خانواده بفرستند. این زیورآلات خاص شامل دستبند، گردنبند، انگشتر و جا کلیدی هستند.




دستبند طلای Tory Burch با همکاری Fitbit: این دستبند طلا بیش از آنکه شبیه به دستبندهای هوشمند باشد، به زیورآلات گران قیمت شبیه است. این دستبند با همکاری شرکت معروف Fitbit که در زمینه دستبندها و ابزارهای پوشیدنی هوشمند فعالیت می‌کند، ساخته شده است و می‌تواند با هماهنگی با موبایل‌های هوشمند اعلانات مختلف را برای کاربران دریافت و ارسال کند.

 

1393/6/23     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قیمت روز]
[مشاهده در: www.gheymaterooz.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن