تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802821050




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



در آستانه آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه؛
نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری برگزار شد خبرگزاری رسا ـ نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری، در آستانه آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه به میزبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه این استان برگزار شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست هم اندیشی مدیران مدارس علمیه چهارمحال و بختیاری، صبح امروز، در آستانه آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه، با حضور حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه و سایر مدیران مدارس علمیه، به میزبانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه این استان برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست، حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر استانی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری، هدف از تشکیل این نشست را برنامه ریزی جهت آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان بیان کرد و افزود: هر چند که برخی از حوزه های علمیه استان، برای سال جدید تحصیلی کار خود را آغاز کرده اند اما سال تحصیلی حوزه های علمیه استان، از تاریخ 25 شهریورماه به صورت رسمی آغاز می شود.
 
وی با بیان این که در سال تحصیلی جدید، 150 طلبه جهت تحصیل در حوزه های علمیه استان پذیرفته شده اند، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس باید توان خود را برای فراهم آوردن محیطی مناسب جهت تحصیل بیش از 500 طلبه در مدارس علمیه استان به کار گیرند؛ چرا که هر کدام از این طلاب جوان در آینده سفیری بزرگ برای اسلام عزیز خواهند بود.
 
امام جمعه فرخشهر با اشاره به این که درخواست برای حضور در حوزه های علمیه استان بسیار زیاد بود و بیش از 400 نفر متقاضی برای حضور در حوزه علمیه نام نویسی کرده بودند، تصریح کرد: متأسفانه نبود زیرساخت مناسب خود عاملی شد برای این که طلبه کمتری جذب کنیم که امیدواریم با افزایش حوزه های علمیه استان و فراهم آوردن زیرساخت های مناسب، این تعداد برای سال آینده رشد چشمگیری داشته باشد.
 
در ادامه نیز حجت الاسلام محمدحسن مردانی، معاون تهذیب حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری به تشریح برنامه های این معاونت در سال تحصیلی جدید پرداخت و اظهار داشت: برگزاری کلاس های اخلاق و احکام برای خانواده های طلاب یکی از برنامه های این معاونت برای سال تحصیلی جدید است که در حوزه علمیه شهرکرد به طور مستمر برگزار می شود.
 
وی به اجرای طرح مطالعاتی آثار شهید مطهری نیز اشاره کرد و افزود: این طرح مطالعاتی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در همه مدارس علمیه استان برگزار می شود که اجرای هر چه بهتر آن، نیازمند همکاری همه جانبه مدیران مدارس استان است.
 
حجت الاسلام جمشید باهور، معاون آموزش حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری نیز با تشکر از همکاری مدیران مدارس علمیه استان با این معاونت، اظهار داشت: هفته آینده سومین نشست هماهنگی امور آموزشی استان با حضور معاونان آموزشی مدارس علمیه در شهرکرد برگزار خواهد شد.
 
وی با بیان این که برای سال تحصیلی جدید، 68 استاد جهت تدریس در مدارس علمیه استان، از معاونت آموزشی حکم دریافت کرده اند، خاطرنشان کرد: این تعداد استاد، در 8 مدرسه علمیه استان برای سال تحصیلی جدید به تدریس طلاب مشغول خواهند بود که در این میان حوزه های علمیه فارسان و لردگان دارای بیشترین طلاب و استاد هستند.
 
در ادامه این نشست نیز، مدیران مدارس علمیه استان به بیان مشکلات و کمبودها و همچنین نقطه نظرات خود در راستای سال تحصیلی جدید پرداختند و گزارشی از روند نام نویسی و همچنین ساماندهی طلاب ارائه کردند./9457/پ202/ب2




۱۳۹۳/۶/۲۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن