تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805876940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران وارد بازی آمریکا نخواهد شد/ با قدرت تروریست ها را سرکوب خواهیم کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



شیخ الاسلام در برنامه گفت وگوی ویژه خبری:
ایران وارد بازی آمریکا نخواهد شد/ با قدرت تروریست ها را سرکوب خواهیم کرد خبرگزاری رسا ـ مشاور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که ائتلاف ضد داعشی آمریکا و هم پیمانانش بهانه ای برای دخالت در سوریه و عراق است، گفت: ایران وارد حقه بازی آمریکا نخواهد شد و طبق سیاست های خود با قدرت تروریست ها را سرکوب خواهد کرد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حسین شیخ الاسلام شنبه شب دربرنامه ویژه گفت وگوی ویژه خبری، با بیان این که آمریکا برای دخالت بهانه مبارزه با تروریسم را در دست گرفته است، گفت: به یقین آمریکایی ها در مبارزه با تروریسم صادق نیستند.
 
سفیر سابق ایران در سوریه با بیان این که تروریست ها با حمایت مالی غرب و برخی کشورهای منطقه ایجاد و الان بلای جان خودشان شده اند، گفت: رفتار این کشورها که امروز دم از مبارزه با تروریسم می زنند خجالت آور است.
 
شیخ الاسلام تصریح کرد: همین کشورهایی که تا دیروز همه نوع حمایت سیاسی، تسلیحاتی و نظامی از تروریست ها می کردند امروز بر ضد داعش ائتلاف تشکیل می دهند، این رفتار بسیار عجیب است.
 
وی با بیان این که غرب و آمریکا به دنبال بهانه برای حضور در عراق و سوریه هستند، بیان کرد: آنهایی که ادعا می کنند تابع قوانین بین المللی هستند باید تابع قوانین شورای امنیت باشند.
 
شیخ الاسلام تاکید کرد: تا دیروز که داعشی ها جنایت های بسیاری مرتکب می شدند آمریکا دم برنمی آورد، حال که دو خبرنگار آمریکایی کشته شده اند آنها می خواهند با داعش مبارزه کنند.
 
وی با انتقاد از رفتار شرم آور حکام وابسته عرب، گفت: آمریکا به دنبال بهانه ای برای دخالت در سوریه و عراق است و کشورهای منطقه نیز آنها را همراهی می کنند.
 
شیخ الاسلام درباره تقسیم بندی تروریسم به خوب و بد از سوی آمریکایی ها و ریشه برخورد دوگانه غرب وآمریکا در این باره، تصریح کرد: تروریسم برای آنها یک ابزار تاکتیکی است و استراتژی نیست، در هرکجا منافع شان اقتضا کند تروریسم خوب است و با آن مذاکره می کنند.
 
وی افزود: حالا این تروریسم از خطوط قرمز آمریکا عبور کرده و آنها را تحقیر کرده است، در این که اینها شکست خورده اند شکی نیست.  آنها در سوریه به دنبال ساقط کردن نظام بشار اسد بودند اما موفق به این کار نشدند.
 
شیخ الاسلام اضافه کرد: سرکردگان جبهه النصره و داعش در زندانی هایی بودند که حفاظت آن با آمریکایی ها و اداره داخل آن با انگلیسی ها بود و آنها استاد دین سازی هستند.
 
وی با بیان این که فتوای مرجعیت و حمایت های ایران اجازه نداد داعش در عراق موفق شود، گفت: بزودی موصل از کنترل تروریست ها خارج خواهد شد.
 
مشاور بین الملل رییس مجلس یادآورشد: آمریکایی ها چندین بار به ما پیغام داده اند که به ائتلاف ضد داعش بپیوندید اما جواب منفی شنیده اند، این کار آمریکا قطعا منطقه را به هم خواهد ریخت.
 
مشاور بین الملل رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که آمریکا به دنبال حقه بازی بزرگی است و ایران وارد آن نخواهد شد، گفت: ما سیاست خود را در برابر داعش مشخص کرده ایم، هرکجا لازم بدانیم وارد عمل می شویم و تروریست را ساقط و سرکوب خواهیم کرد، همان گونه که در قصیر و القلمون این کار را انجام دادیم و در عراق نیز قدرت بسیار خوبی داریم.
 
شیخ الاسلام  در ادامه برنامه گفت وگوی ویژه خبری با تاکید بر این که مردم منطقه ما ضد اسرائیلی هستند و از آمریکا به خاطر نادیده گرفتن این جنایات و همراهی با آنها عصبانی و متنفر هستند و آمریکا را شریک جرم صهیونیست ها می دانند، گفت: آمریکا تنها به دنبال سلطه خود است و متاسفانه ای عده ای در منطقه ما نوکری آنها را می کنند.
 
وی با بیان این که منافع ما و آمریکا با هم جمع نمی شود، تصریح کرد: ما باید بفهمیم آمریکا دشمن است؛ گاهی برخی دوستان فراموش می کنند که آمریکا دشمن است، البته این مساله منافاتی با احقاق حقوق از طریق مذاکره ندارد.
 
شیخ الاسلام با تاکید بر این که سه سال است که اینها به دنبال ساقط کردن سوریه هستند و همه نوع کاری در این راستا انجام دادند، گفت: سرنوشت اینها به جایی می رسد که نه تنها سوریه ساقط نمی شود بلکه ما می گوییم باید کرانه باختری و غزه را مسلح کنیم.
 
وی با بیان این که این ائتلاف آمریکا در مبارزه با داعش شکست خواهد خورد، گفت: داعش و رژیم های شاهنشاهی مخالف دمکراسی هستند و آنها نمی توانند با هم بجنگند، اسلحه هایی که داعش دارد خرید عربستان سعودی است و اینها نمی توانند با هم بجنگند.
 
شیخ الاسلام یادآورشد: اینها یک جبهه و متحد هستند، ممکن است با زور آمریکا مقابل هم قرار گیرند اما به نتیجه نمی رسند. /924/




۱۳۹۳/۶/۲۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن