تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815501218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سارق مغازه‌هاي شمال کشور در دام پليس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱ب.ظ)
سارق مغازه‌هاي شمال کشور در دام پليس جانشين فرمانده انتظامي گلستان از دستگيري سارق مغازه‌هاي شمال کشور با 16 فقره سرقت در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ علي‌اکبر جاويدان، گفت: عصر روز گذشته مأموران پليس آگاهي شهرستان بندرگز موفق شدند در راستاي اجراي طرح تشديد مبارزه با سرقت سارق حرفه‌اي مغازه‌هاي شمال کشور را در اين شهرستان شناسايي و دستگير کنند.
وي ادامه داد: اين سارق 33 ساله پس از دستگيري براي آنکه پليس را گمراه کند در ابتدا خود را با مشخصات ديگري معرفي کرد، اما؛ پس از انجام انگشت ‌نگاري و مطابقت آن با بانک اطلاعاتي پليس آگاهي هويت واقعي وي مشخص شد.
اين مقام انتظامي استان تصريح کرد: اين سارق حرفه‌اي که 14 فقره سرقت را در سابقه‌اش داشته در نهايت در مواجهه با اطلاعات و مستندات پليس به 16 فقره سرقت در شهر هاي مختلف گلستان و مازندران اعتراف کرد.
سرهنگ جاويدان در خصوص نحوه و محدوده سرقت‌هاي انجام شده توسط اين سارق افزود: اين سارق حرفه‌اي ساکن شهرستان قم بوده و اهل تبريز است و در شهرستان ساري نيز منزل اجاره‌اي داشت.
وي افزود: سارق دستگير شده که به مواد مخدر از نوع شيشه اعتياد داشت براي انجام سرقت از شهرستان قم حرکت کرد و با طي مسير استان‌هاي مازندران و گلستان، با استفاده از روش‌هاي گوناگون اقدام به باز کردن قفل درب مغازه‌ها و انجام سرقت مي‌کرده است.
جانشين فرمانده انتظامي استان گلستان تصريح کرد: اين سارق پس از انجام سرقت بلافاصله محل و شهرستان محل سرقت را ترک کرده و در شهر بعدي پس از اسکاني موقت و انجام سرقتي ديگر به شهر بعدي مي‌رفته است.
سرهنگ جاويدان گفت: در نهايت با توجه به اينکه وي در شهرستان بندرگز سابقه سرقت داشته و سرنخ‌هايي نيز از اين سارق در اختيار پليس بوده است، در طرح تشديد مبارزه با سرقت توسط مأموران پليس آگاهي اين شهرستان شناسايي و دستگير مي‌شود.
وي در پايان ابراز داشت: در حال حاضر نيز متهم با اعتراف به 16 فقره سرقت و هم چنين دارا بودن 14 فقره سابقه سرقت به همراه مستندات و تشکيل پرونده و شناسايي 9 شاكي براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شده و از آن طريق با قرار وثيقه روانه زندان شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن