تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804298055




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمود خوردبين: پرسپوليس مال من است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمود خوردبين: پرسپوليس مال من است
محمود خوردبين با حضور دوباره در پرسپوليس آماده ثبت رکوردي تازه است. در فوتبال ما هيچ عنصر انساني سابقه 46 سال مسووليت در هيچ تيم باشگاهي را نداشته است، خوردبين از اين حيث يک نمونه ويژه و منحصر به فرد است.

گفت و گوی اختصاصی خوردبین با "ورزش سه" به روشن کردن بسیاری از حقایق تاریخی در تیم کمک می‌ کند.

با پرسپولیس 65 ساله شدم

بازگشت پرسپولیس برایم پر از شادی و انگیزه است. من 48 سال با پرسپولیس بوده ام، همه وجود من متعلق به پرسپولیس است با پرسپولیس 19 ساله بودم حالا 65 ساله شده ام، با پرسپولیس گریه کردم، خندیدم، قهرمان شدم، به تیم‌ملی رفتم، جان و جوانی گذاشته ام. پرسپولیس متعلق به من است چون تنها کسی هستم که هیچ وقت از پرسپولیس جدا نشده ام. مسیر فعالیت حرفه ای من بین پرسپولیس و خانه ام گذشته است. شما فکر می‌ کنید در تمام این سال ها کسی به من نگفت در تیم دیگری بازی کنم فکر می‌ کنید کسی به من پیشنهاد سرپرستی تیم دیگری را نداد؟ فکر می‌ کنید از من نخواستند به هیات مدیره تیم دیگری بروم؟

پرسپولیس آماده تحول است

فکر می‌ کنید اگر به موفقیت این تیم و بازگشتش اعتقاد نداشتم حاضر می‌ شدم برگردم، هرگز. این تیم خوب نتیجه نگرفته بودم، مربیان گذشته زحمت کشیده بودند اما تغییر و تحول لازمه رسیدن به موفقیت است. پرسپولیس موفق می‌ شود اگر دست به دست هم بدهم از هواداران عزیز می‌ خواهم صبوری پیشه کنند، کمی فرصت بدهند این روزها، روزهای حمایت این عزیزان از پرسپولیس است نه تسویه حساب ها لطفا به این تیم کمک کنید.

بغض امانم نمی داد

دلم برای هواداران می‌ سوزد تو خیابان، در نانوایی، در سوپرمارکت، پشت چراغ قرمز جلوی من را می‌ گرفتند و می‌ گفتند محمودخان مشکل پرسپولیس چیست، پرسپولیس کی درست می‌ شود؟ جوابی برای آنها نداشتم چه می‌ توانستم بگویم، فقط با جمله درست می‌ شود را با همه بغض به آنها تحویل می‌ دادم به خدا تماشاگر پرسپولیس گناه دارد. تماشاگر پرسپولیس جزیی از تاریخ پرسپولیس است که حالا ما با ندانم کاری ها می‌ خواهیم آن را به زور از پرسپولیس بگیریم.

حقم را نداده اند

من بخشی جدا نشدنی ازتاریخ پرسپولیس ام. همه حداقل یک بار از پرسپولیس جدا شده و جایی رفتند اما من تنها کسی هستم که خانه من پرسپولیس بوده و هست و خواهد بود. بعضی از رفتارها در این سال ها آزارم داد، رفتار آنها که به من بی احترامی کردند. بی احترامی که نه، شاید اگر بگوییم حقم را از بین بردن بهتر باشد در پرسپولیس حقم را ندادند بعضی از مدیرانی که برای تسویه حساب ها من را کنار گذاشتند کسانی هستند که هم من و هم تاریخ پرسپولیس از آنها گله دارند. شاید در این مورد بتوان از رویانیان و انصاری فرد گفت که بدون توجه به هویت پرسپولیس کارهایی کردند که جای محمود خوردبین با امثال سعید شیرینی ها عوض شود.

نماینده همه تاریخ پرسپولیس هستم

همه تاریخ پرسپولیس را می‌ دانم وقتی هنوز ستارگان شاهین به پرسپولیس نیامده بودند من بازیکن پرسپولیس بودم، از دوران رجب فرامرزی با این تیم بوده ام حالا هم درخودم می‌ بینم که می‌ توانم مثمرثمر باشم و به ایجاد تغییرات کمک کنم. حمید درخشان فرزند خلف تاریخ پرسپولیس و سرمایه این باشگاه است چرا باید مورد حمایت واقع نشود. این حرف ها قیمتی ندارد ما باید آدم ها را در خدمت پرسپولیس بخواهیم نه در خدمت خودمان. نباید اگر باد به پرچم ما می‌ وزد سکوت کنیم اما هر وقت نسیمی مخالف بوزد زمین و زمان را به هم بدوزیم.


محمود خوردبينپرسپوليس تهرانليگ برتر


1393/06/22 13:58  تعداد بازدید: 7,962





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن