تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخلاقی حذف شد/شانس مهدی زاده برای کسب مدال برنز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشتی فرنگی قهرمانی جهان-تاشکند، اخلاقی حذف شد/شانس مهدی زاده برای کسب مدال برنز تهران - ایرنا - بهنام مهدی زاده فرنگی کار وزن 130 کیلوگرم ایران با توجه به حضور میهان لوپز کوبایی به فینال این وزن ، شانس کسب مدال برنز را دارد اما حبیب الله اخلاقی از دور رقابت ها حذف شد.


به گزارش ایرنا، در دیدار مرحله نیمه نهایی وزن 130 کیلوگرم با توجه به پیروزی میهان لوپز نونز (دارنده مدال طلای المپیک لندن و نفر اول پیکارهای قهرمانی سال 2010 و 2011) از کوبا برابر بیلال ماخوف روسی (قهرمانی سنگین وزن کشتی آزاد جهان)، بهنام مهدی زاده به جدول شانس مجدد بازگشت و برای کسب مدال برنز باید به مصاف حریفان برود.
مهدی زاده در دور اول الکساندر چرنتسکی از اوکراین را با حساب 2 بر یک شکست داده بود.
وی در دور دوم با پیروزی برابر نورماخان تینالیف از قزاقستان با نتیجه یک بر صفر به مرحله سوم صعود کرد.
مهدی زاده دارنده مدال طلای رقابت های کشتی فرنگی سال 2014 آسیا، در مرحله یک چهارم نهایی با میهان لوپز نونز (دارنده مدال طلای المپیک لندن و نفر اول پیکارهای قهرمانی سال 2010 و 2011) از کوبا روبرو شد و در حالی که شش بر صفر عقب بود سه اخطاره و مغلوب حریف قدرتمند کوبایی شد.
اما حبیب الله اخلاقی به دلیل شکست سلجوق جبی از ترکیه در مرحله نیمه نهایی برابر سالیف روسی و عدم راهیابی حریف ترک به فینال از دور رقابت ها حذف شد.
اخلاقی در اولین مبارزه عظمت کاستوبایف از قزاقستان را 3بر 2 از پیش رو برداشت.
اخلاقی در دور دوم رقابت های وزن 80 کیلوگرم برابر نیکولائونس وارکاس از یونان قرار گرفت و او را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد.
وی در مرحله یک چهارم نهایی برابر سلجوق جبی (دارنده دو مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی 2010 و 2011 جهان) با نتیجه 3 بر یک مغلوب شد.
روز گذشته (جمعه) و در اولین روز پنجاه و ششمین دوره پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان جهان در تاشکند ازبکستان، هادی علیزاده پورنیا و مجتبی کریم فر در وزن های 75 و 85 کیلوگرم از دور رقابت ها حذف شدند.
ورزشی (3)**1067**1581


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن