تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798473766




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علت قبول قراردادجدید از سوی کی روش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: علت قبول قراردادجدید از سوی کی روش تهران - ایرنا - کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 سرانجام شرایط فدراسیون فوتبال ایران را برای تمدید قرارداد پذیرفت و بنابر خبرهای منتشره روز سه شنبه هفته جاری برای امضا به کشورمان سفر می کند.


به گزارش ایرنا، قرارداد کی روش اوایل شهریور ماه بعد از آنکه مسوولان ورزش کشور ، کارشناسان و رسانه ها نسبت به یکطرفه و ترکمانچای بودن آن به فدراسیون فوتبال هشدار دادند، دچار تغییراتی شد و وی تهدید کرد که تغییر در مفاد قرارداد را نمی پذیرد و طبق نوشته این رسانه ها برای همیشه تهران را ترک کرد.
محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان از جمله کسانی بود که در این زمینه تاکید بر امضای قراردادی مناسب با کی روش داشته و تاکید نمود که این قرارداد باید به نفع فوتبال و ورزش ایران باشد؟
کی روش این صحبت های وزیر ورزش و جوانان را با هدف و بدون اشاره به مفاد قرارداد یکطرفه خود به وجود اختلاف بین رییس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش تعبیر کرده و گفته بود: تا وقتی وزیر ورزش ایران مخالف حضور من در تیم ملی باشد، نمی شود کارکرد و تنها راه حل بازگشت من به ایران این است که وزیر و رییس فدراسیون فوتبال با هم کنار بیایند.
کی روش با توجه به فضای عمومی مثبت در جامعه به این ترتیب سعی کرده بود تا وزیر ورزش را تحت فشار قرارداده و وی و فدراسیون را وادار به امضای قرارداد کند.
اما اختلافات و ابهامات قرارداد کی روش با فدراسیون فوتبال ایران به گفته علی کفاشیان به بندهایی زیر بر می گشت که فدراسیون با ایجاد تغییرات در آنها از وی خواست تا این قرارداد را امضا کند.
-- اگر چند روز پرداخت دستمزد کی روش به تاخیر افتاد بابت آن بهره بگیرد.
-- ملزم به استفاده از دستیار ایرانی نباشد.
-- درصورت وجوداختلاف نظر ویا هرمشکلی دادگاههای خارج از کشور به موضوع رسیدگی کنند.
-- هر زمانی قرارداد فسخ شد فدراسیون فوتبال باید پول کامل معادل یک قرارداد سه ساله را بابت ضرر و زیان به کی روش پرداخت کند.
-- سرپرست برای تیم ملی فوتبال نیاز نیست و خود کی روش نقش سرپرست را نیز برعهده بگیرد.
و ..
حال اگر این تغییرات از سوی فدراسیون در قرارداد جدید کی روش اعمال شده و او پذیرفته باشد، اگر چه تا حدودی از یکطرفه بودن آن می کاهد، اما باز هم کی روش با سالی 2 میلیون و 400 هزار دلار در بین مربیان جهان یکی از گرانترین ها خواهد بود و باید گفت که مهمترین علت پذیرش قرارداد جدید از سوی کی روش نیز همین پیشنهاد بسیار بالای ایران است. کمتر مربی درجه یک در جهان چنین مبلغی را دریافت می کند در حالی که کی روش یک مربی درجه یک محسوب نمی شود و هیچ مربی به چنین پیشنهادی دست رد نمی زند.
علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران نیز پیش از این در صحبت هایی اشاره کرده بود که کی روش دیگر جایی مانند ایران پیدا نمی کند و این روزها پیشنهاد خاصی از کشوری ندارد برای همین قرارداد را قبول می کند.
این ایستادگی در برابر قرارداد یکطرفه کی روش اگر چه فشارهایی را بویژه از سوی رسانه ها به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال وارد کرد، اما حداقل آنها توانستند تا حدودی خواسته های خود را در قرارداد جدید بگنجانند و نشان دهند که این مربی پرتغالی باید تابع مسوولان فوتبال ایران باشد و پای قراردادی را که این فدراسیون پیشنهاد می کند، امضا کند.
ورزشی**1590


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن