تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايانه مسافربري پرديسان قم عيد غدير افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۲:۳۳ب.ظ)
شهردار منطقه هشت قم: پايانه مسافربري پرديسان قم عيد غدير افتتاح مي‌شود شهردار منطقه هشت قم از افتتاح پايانه مسافربري پرديسان قم در عيد غدير خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله سليماني با اشاره به پايانه مسافربري پرديسان اظهار كرد: اين پايانه با مساحت بالغ بر ۲۵ هزار متر مربع در بلوار دانشگاه واقع شده و هزينه‌اي بالغ بر يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون تومان براي آن صرف شده كه ايستگاه‌هاي تاكسيراني، اتوبوسراني و پايانه برون شهري در آن قرار دارد.
وي خاطرنشان كرد: مسافران از داخل شهر به اين مكان انتقال پيدا مي‌كنند و از اين مكان به نقاط مختلف پرديسان منتقل مي‌شوند.
شهردار منطقه هشت قم عنوان كرد: احداث اين پايانه با هدف بهبود حمل و نقل عمومي در دستور كار قرار گرفته و از اوايل سال گذشته احداث آن آغاز شده بود.
وي از افتتاح رسمي پايانه مسافربري پرديسان در عيد غدير خبر داد و افزود: اكنون اتوبوس و تاكسي در اين پايانه مستقر هستند و تكميل نهايي اين پايانه در زمينه ديوارها و فضاي سبز در حال انجام است كه تا عيد غدير بهره‌برداري مي‌شود.
سليماني يادآور شد: پرديسان داراي شهر و شهرك است، به همين دليل پايانه احداث شده و از اين مكان خطوط مشخص مي‌شود و مسافران توزيع خواهند شد.
وي خاطرنشان كرد: اين پايانه داراي مسجد و امكانات خدماتي است و با سازمان ميادين ميوه و تره بار نيز هماهنگ شده تا در آينده غرفه‌اي در اين پايانه برپا كند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن