تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820959851




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيل: رئال مي‌دانست من به درد تيم مي‌خورم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بيل: رئال مي‌دانست من به درد تيم مي‌خورم
گرت بيل معتقد است که باشگاه رئال بدين خاطر براي خريد او 100 ميليون هزينه کرد؛ چرا که مي دانست او مي تواند به رئال کمک کند تا براي دهمين بار قهرمان اروپا شود.

به گزارش "ورزش سه"، بیل گفت:"باشگاه رئال به مدت 12 سال، در جستجوی لادسیما بود و به همین دلیل برای خرید من اقدام کرد. آنها معتقد بودند که من می توانم رئال را در اروپا قدرتمندتر کنم و خوشحالم که چنین نیز شد. رسیدن به لادسیما در سال اول حضورم در رئال،رویایی بود.نه فقط برای من که برای همه دوستداران رئال یک سال رویایی رقم خورد."

وی ادامه داد:" واقعا فصل خوبی بود. رسیدن به لادسیما بزرگترین هدف باشگاه بود.از لحاظ شخصی هم اولین فصل حضورم در رئال فوق العاده بود."

گرت بیل معتقد است که او دیگر نزد هواداران رئال یک بازیکن اثبات شده است و روی این مساله تاکید دارد:" فکر می کنم که وظیفه من فوتبال بازی کردن است و اینکه آنقدر خوب بازی کنم تا همه را از خود راضی کنم. در حال حاضر همه رئالی ها از من راضی هستند. فکر نمی کنم دیگر چیز خاصی را باید به هواداران ثابت کنم.

زمانی که از تاتنهام جدا می شدم می دانستم که به بزرگترین باشگاه جهان خواهم رفت. اما از طرفی می دانستم که اگر بازی واقعی خودم را در رئال انجام دهم؛ می توانم در نزد هواداران محبوب شوم. فکر می کنم که در فصل گذشته، این اتفاق رخ داد.در این فصل نیز به دنبال کسب افتخارات بیشتر هستیم و تمام تلاشمان را برای رسیدن به این هدف خواهیم کرد."


گرت بيلرئال مادريد


1393/06/22 11:41  تعداد بازدید: 3,884





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن