تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819230959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس اجرایی باشگاه دورتموند: مخالفان بلاتر بجای انتقاد کردن، با او رقابت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس اجرایی باشگاه دورتموند: مخالفان بلاتر بجای انتقاد کردن، با او رقابت کنند تهران- ایرنا- رییس اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند آلمان گفت: مخالفان سپ بلاتر بجای انتقاد از تصمیم او برای نامزدی دوباره کرسی ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) باید در انتخابات به رقابت با او برخیزند.


به گزارش رویترز، هانس یواخیم واتسکه همچنین در مورد جام جهانی 2022 گفت: بهترین کار این است که تورنمنت 2022 در کشور بیابانی قطر برگزار نشود.
سپ بلاتر 78 ساله که از سال 1998 ریاست فیفا را به عهده دارد، هفته گذشته اعلام کرد برای پنجمین بار برای این سمت نامزد می شود. این درحالی است که انتقادها از او به علت تصمیم فیفا در اعطای میزبانی جام جهانی 2022 به قطر بالا گرفته است.
بلاتر که در رای گیری انتخابات ریاست فیفا در ژوئن سال آینده 79 ساله خواهد شد، اخیرا نامزدی خود را برای این سمت تایید کرد.
واتسکه گفت: ما باید کمی نسبت به انتقادها احتیاط کنیم. اگر کسی برای پنجمین بار بدنبال ریاست فیفا است که خیلی پیر است و مدت طولانی این سمت را در اختیار داشته است، باید با او رقابت کرد.
میشل پلاتینی که رییس فیفا رقیب بالقوه بلاترمحسوب می شد، تصمیم گرفته است که سال آینده با او رقابت نکند.
تنها نامزد دیگر این سمت جروم شامپاین معاون دبیرکل سابق فیفا است که بدنبال اعلام علاقه مندی بلاتر برای نامزدی این سمت، احتمالا از این تصمیم خود منصرف می شود.
فیفا در نظر دارد با توجه به گرمای سوزان تابستان جام جهانی 2022 را در فصل زمستان برگزار کند. در همین حال باشگاههای اروپایی با چشم انداز اختلال در رقابتهای لیگ خود در سال 2022 روبرو هستند.
واتسکه گفت: زمان برگزاری این بازیها باید مورد بررسی قرار گیرد، با این حال یک مشکل است.
وی که مخالفت خود را با تصمیم فیفا در مورد اعطای میزبانی جام جهانی به قطر پنهان نکرده است، اظهار داشت: به نظر من بهترین کار برای همه این است که جام جهانی در قطر برگزار نشود.
ورزشی(6)**1584


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن