تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798613160




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلنگ نخستين درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي بانوان کشور در شيراز به زمين زده شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۳۶ق.ظ)
به همت يکي از نيکوکاران استان فارس؛ کلنگ نخستين درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي بانوان کشور در شيراز به زمين زده شد کلنگ نخستين درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي ويژه بانوان کشور، به نام بانوي بزرگوار اسلام، حضرت خديجه (س) و با همت يکي از نيکوکاران استان فارس، در بيمارستان حضرت زينب کبري (س) شيراز، به زمين زده شد.
به گزارش خبرگزاري موج، استاندار فارس در اين مراسم نيکوکاران استان را سرآمدان خدمت به خلق دانست و گفت: نيکوکاران فارسي مايه افتخار استان هستند و حرکت خوبي در اين زمينه در شيراز آغاز شده است.
دکتر سيد محمد احمدي با اشاره به رشد بنيه طبي فارس، تصريح کرد: اين مسأله گامي به سوي ورود ثروت و سرمايه هرچه بيشتر به استان فارس خواهد بود و اميد است ما نيز بتوانيم در مسير کمک به اين نيکوکاران و توسعه نيت نيک آنان گام برداريم.
بر اساس اين گزارش، رئيس دانشگاه علوم پزشکي شيراز نيز با بيان اينکه نيکوکاران استان فارس، در همه زمينه ها مانند ساخت مسجد و مدرسه نيز همچون عرصه سلامت، خوش درخشيده اند، اظهار کرد: اين پروژه به پيشنهاد خير آن، به نام نيکوي حضرت خديجه (س) نامگذاري مي شود و قدمي در راستاي تکريم بانوان است.
دکتر محمدهادي ايمانيه ابراز داشت: براي درمان همه بيماري هاي بانوان، در سطح تخصصي و فوق تخصصي در اين درمانگاه ارائه خدمت خواهد شد و با راه انداري آن، خدمات درماني در اين منطقه از شيراز نيز توسعه مي يابد.
وي در خصوص اجراي برنامه تحول نظام سلامت در بيمارستان حضرت زينب (س)، افزود: از جمله بسته هاي خدمتي که اين بيمارستان مشمول آن شده است، ترويج زايمان طبيعي بوده، همچنين بسته خدمتي هتلينگ نيز در اين بيمارستان در حال اجرا است که اميدواريم همگام با بهبود فضاي فيزيکي مراکز ارائه خدمات درماني، سطح تعامل دست اندرکاران اين مراکز با بيماران و همراهان آنان نيز بيش از پيش ارتقاء يابد.
بر پايه اين گزارش، رئيس بيمارستان حضرت زينب (س) نيز با اشاره به پيشينه تأسيس اين بيمارستان، گفت: هم اکنون 175 تخت فعال در اين بيمارستان وجود داشته و با دارا بودن بزرگ ترين NICU استان فارس، از برخي استان هاي همجوار نيز بيمار مي پذيرد.
دکتر عالمتاج صمصامي بخش ICU بزرگسالان بيمارستان حضرت زينب (س) را نيز خدمتي براي کمک به مادران پرخطر برشمرد و افزود: برنامه تحول نظام سلامت، نگين درخشاني در کارنامه دولت يازدهم است که بسته هاي خدمتي آن شامل افزايش زايمان طبيعي و کاهش سزارين، همچنين کاهش هزينه هاي درماني که در برنامه تعريف شده، در اين بيمارستان در حال اجرا است.
وي از افزايش چشمگير مراجعه کنندگان به اين بيمارستان با اجراي برنامه تحول در نظام سلامت خبر داد و تصريح کرد: ضريب اشغال تخت در همين بازه کوتاه مدت اجراي برنامه در بيمارستان، از 77 درصد به 83 درصد رسيده و ظرفيت تخت هاي برخي بخش هاي بيمارستان همواره به صورت 100درصد، تکميل است.
دکتر صمصامي با تقدير از نيکوکاران استان فارس که همواره در پيشبرد پروژه هاي عرصه سلامت استان، مقال زدني هستند، يادآور شد: اميد است نيات اين نيکوکاران، در عرصه هاي بهداشتي و پيشگيرانه نيز همچون درمان، توسعه يابد.
سيد مصطفي زمان ثاني، نيکوکاري که هزينه 10 ميلياردي ساخت کلنگ بزرگ ترين درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي ويژه بانوان کشور را تقبل کرده است، در جمع مسوولان استان فارس و جمعي از نيکوکاران سلامت، گفت: وجود خيرين و دل دريايي آنان، الگويي براي من بوده تا بتوانم براي همنوعانم مؤثر باشم و مرهمي بر دردهاي ساير انسان ها بگذارم.
وي ابراز داشت: نيکوکاران به من آموختند که مي توان از خود گذشت و با تشويق آنان، همراهي دکتر ايمانيه و استادم محمدجواد بهشتي، توانست قدمي کوچک در خدمت به همنوعانم بردارم.
زمان ثاني خاطرنشان کرد: سال ها پيش که مرحوم نمازي، اقدامي ماندگار در عرصه سلامت تاريخ کشور انجام داد و نيت آن مرد بزرگ تداوم يافت تا امروز نيت من نيز به فعليت درآمده و کلنگ بزرگ ترين درمانگاه تخصصي و فوق تخصصي ويژه بانوان کشور در شيراز، به زمين زده شود.
گفتني است، نخستين کلينيک و پلي کلينيک تخصصي و فوق تخصصي ويژه بانوان کشور، در پنج طبقه، شامل با مجموعا هشت هزار و 200 مترمربع زيربنا، با اسکلت بتوني و مطابق با استانداردهاي فني روز، در بيمارستان حضرت زينب (س) شيراز احداث مي شود و براي ساخت آن، 15 ميليارد تومان اعتبار پيش بيني شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن