تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819081400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خوش خبر: کلید صعود ایران به دور سوم پیروزی بر لهستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: والیبال قهرمانی مردان جهان؛ خوش خبر: کلید صعود ایران به دور سوم پیروزی بر لهستان است تهران - ایرنا - سرپرست تیم ملی والیبال گفت: کلید صعود والیبال ایران به مرحله سوم رقابت های جهانی پیروزی بر لهستان است.


به گزارش ایرنا از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر در آستانه دیدار حساس تیم های ایران و لهستان (میزبان) افزود: اگر این تیم را امشب ببریم، فردا شب خیلی خیلی راحت تر با صربستان بازی می کنیم. درحالی که آنها عصبی تر خواهند بود. بعد هم معلوم نیست امروز نتیجه بازی صربستان با فرانسه چه شود. وی تصریح کرد: اگرخدای نکرده فردا شب ببازیم کار برای صعود به اما و اگر کشیده می شود. به بازی های دیگر و اتفاقات متوسل می شویم. اما با شکست لهستان راحت صعود می کنیم و بقیه باید تلاش کنند تا به تیم ایران برسند.
وی ادامه داد: من امیدوارم تیم ایران برنده شود. بازی با لهستان بازی خیلی سختی است. چرا که سالن پر از تماشاگران لهستانی است که یک صدا تیم کشورشان را تشویق می کنند. شاید بچه های ایران برای نمایش خوب تحریک شوند، اما بچه های ما واقعا کار سختی دارند. چرا که حریفشان لهستانی است که تا اینجا خیلی خوب آمده و آنها هم به این برد نیاز مبرم دارند. یعنی اگر آنها هم ببازند، کارشان خراب می شود. هر دو تیم به آب و آتش می زنند. هرتیمی منطقی تر بازی کند، برنده می شود. دو تیم تفاوت فنی ندارند.
سرپرست تیم ملی والیبال درباره بازی با آرژانتین تصریح کرد:بازی آرژانتین خیلی تفاوت داشت. چرا که بچه ها به ولاسکو قول داده بودند در اولین بازی مقابل او بهترین بازی را انجام دهند. به قولشان وفا کردند. بعد هم می خواستند خودشان را ثابت کنند که ما خوب بودیم که به اینجا رسیدیم. ولاسکو نقش داشت اما همه والیبال نبود و... خیلی مسائل را می خواستند به رخ همه بکشند. هم به ولاسکو درس پس بدهند که ما آموخته هایمان را جلوی خودت پس می دهیم. بچه ها خیلی منطقی بازی کردند و اجازه ندادند احساساتشان بازی را خراب کند.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 22 و 55 دقیقه امشب (شنبه شب) در سومین دیدار دور دوم مسابقات قهرمانی جهان به مصاف لهستان میزبان این رقابت ها می رود.
برنامه کامل دیدارهای سوم مرحله دوم رقابت های والیبال قهرمانی جهان به وقت تهران به قرار زیر است:
گروه پنج (شهر غوچ)
• ساعت 19.10: صربستان - فرانسه
• ساعت 22.55: لهستان - ایران
گروه پنج (شهر بیدگوشچ)
• ساعت 19.10: آرژانتین - ایتالیا
• ساعت 22.55: استرالیا - امریکا
گروه شش (شهر کاتوویسا)
• ساعت 19.10: برزیل - کانادا
• ساعت 22.55: المان - روسیه
گروه شش (شهر وروکتواف)
• ساعت 19.10: فنلاند - چین
• ساعت 22.55: کوبا - بلغارستان
ورزشی(1)**1379


22/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن