تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819665493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده : به من مي‌گويند سرمربي ذوب‌آهن!


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ابراهيم‌زاده : به من مي‌گويند سرمربي ذوب‌آهن!
سرمربي تيم فوتبال پيکان تهران گفت: همين الان هم من هرکجا که مي‌روم مي گويند سرمربي ذوب آهن آمد در حالي که من سه سال است که در اين تيم نيستم.

 به گزارش "ورزش سه "، منصور ابراهیم‌زاده بعد از تحمل یک شکست دیگر مقابل خبرنگارانی قرار گرفت که سالها در این ورزشگاه با او دم خور بوده اند. ابراهیم‌زاده در این کنفرانس مفصل درباره ذوب‌آهن تیم سابق اش حرف زد:

تبریک به ذوب آهن
جایگاه دو تیم ذوب آهن و پیکان اینجا نیست و مطمئناً در هفته های بعد شرایط بهتری پیدا می‌کنند. بازیکنان پیکان هرجا که دستورات تاکتیکی را اجرا کردند تیم خوب بود، ما در نیمه اول بازی تقریباً خوبی داشتیم و چند موقعیت هم به دست آوردیم که به هدف ننشست.  در نیمه دوم هر دو تیم خوب بازی کردند و ذوب آهن روی یک شانس که به دست آورد گل زد و باید بابت این پیروزی به آنها تبریک بگویم.

علت افت فوتبال
در مورد افت کیفیت فوتبال باشگاهی ایران خیلی چیزها می‌شود گفت، از جمله کار در تیم‌های پایه، با برنامه کار نکردن و اقناع شدن بازیکنان و اینکه تمام توان خود را برای کار نمی‌گذارند. این مسائل ممکن است باعث عدم پیشرفت فوتبال شود. همین امروز مصدومیت بازیکن ما در نیمه اول شرایط را برای ما سخت کرد و البته بچه های با تجربه کمک کردند تا شرایط خیلی سخت نشود.

همه می گویند سرمربی ذوب آهن آمد
آیا به خاطر اتفاقات اول فصل از باشگاه ذوب آهن دلخورم ؟ من حرفی ندارم که دلخور باشم، اما یک مساله را باید بگویم و آن اینکه تاریخ را هیچ کس نمی‌تواند محو کند. این تیم نایب قهرمان آسیا شده، به واسطه تلاش و زحمت یک مجموعه و حتی شما خبرنگاران در این افتخار نقش داشتید.  در آن زمان ذوب آهن تیمی مثل بنیادکار را شکست داد و خیلی از تیم‌های مطرح آسیایی هم به ما باختند. ما الهلال را در خانه خود شکست دادیم و همین الان هم من هرکجا که می‌روم می گویند سرمربی ذوب آهن آمد در حالی که من سه سال است که در این تیم نیستم. ذوب آهن یک مجموعه پرتلاش بود و هیچ کس نمی‌تواند موفقیت‌های آن تیم را نفی کند. در مورد اتفاقات امسال هم باید بگویم هرکس حق انتخاب دارد و آنها خود سرمربیشان را انتخاب کردند و من هم می روم و جای دیگری کار می‌کنم شما اگر بازی امروز را با بازی اول ما مقابل سپاهان مقایسه کنید متوجه خواهید شد که ما واقعا کار کردیم.

سه توپ به تیر زدیم
من مربی هستم که استراتژی مشخصی در طول فصل دارم و هدف این بوده که ثبات را در تیم نگه داریم و به همین خاطر چند بازیکن با تجربه آوردیم که به ما کمک کرده باشند. ما امروز سه توپ به تیردروازه زدیم و فکر می‌کنم فوتبال ما نسبت به هفته اول رشد کرده است. این جایگاه واقعی پیکان نیست و سعی می‌کنیم در هفته های آینده نتایج بهتری به دست بیاوریم.


منصور ابراهيم زاده (سرمربي)پيکانليگ برتر


1393/06/21 21:41  تعداد بازدید: 10,180





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن